maandag 1 februari 2016

Challenge februari!

Vandaag is de eerste "Maand Challenge" van deCards & Scrap Inspiratieblog van start gegaan! Elke hobbyist die graag met papier, inkt en stempels knutselt, mag aan deze Challenge meedoen! Dus maak je kaarten of kadoosjes, ben je een scrapper of een pl'er, maak je graag mixed media's of art journals, doe dan mee aan deze eerste Challenge van 2016! Het thema van deze maand is

Watercoloring!!!

Zelf ben ik ook lekker even met mijn inkt en stempels aan de slag gegaan om een mooie kaart met de watercolor techniek te maken! Deze techniek kun je op verschillende manieren toepassen op je kaart! Een van de watercolor technieken die ik geleerd heb in de Mixed Media 101 online workshop van Scrapdelight, die ik nu al bijna een jaar volg, heb ik gebruikt op deze kaart!

Ik heb 3 kleuren Write Markers op een Clear Block gebruikt. Met een waterspray spuit je je Clear Block nat en deze druk je voorzichtig op je kaart. Als je je kaart lostrekt en weer vastdrukt totdat al het water in je kaart is opgenomen krijg je het mooiste watercolor effect! Je droogt je kaart uiteindelijk met de Heat Tool! 

 

De Stempelset die ik op mijn kaart heb gebruikt is de "What I Love"  uit de Sale-a-Bration van Stampin'Up! Met deze Stempelset kun je prachtige achtergronden maken op je kaart!
De kleuren die ik heb gebruikt zijn Island Indigo, Lost Lagoon, Mossy Meadow, Old Olive en Whisper White.

Ik hoop dat je geïnspireerd bent door mijn kaart en je ook gezellig mee gaat doen met deze "februari Watercolor Challenge"! Op de inspiratieblog kun je van de andere designers ook nog een aantal mooie voorbeelden vinden!!! Natuurlijk is er ook weer een prijs te winnen!!!

Veel watercolor-plezier met deze Challenge!

Stempelgroetjes,

Minke.






1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...