zondag 31 januari 2016

Baby Shower Party!

Vandaag mochten we een nichtje uit de familie verrassen met een Baby Shower Party! Ze verwacht over een paar weken haar 2e dochter! Ik had wel eens van zo'n party gehoord, maar nog nooit meegemaakt! Het was een super party, wat was ze verrast! Bij een "Baby Shower" is het ook gebruikelijk dat je een klein cadeautje voor de hoog zwangere gastvrouw meeneemt! Natuurlijk wilde ik zelf iets moois maken, dus dook ik gelijk tussen mijn stempels en stansen! Ik wist natuurlijk al welke ik wilde gaan gebruiken, de Something for Baby Stempelset met bijbehorende Stansen! Ik had nog een mooie lijst in de kast liggen, die perfect was voor mijn cadeau!!! Mijn dochter Lianne was ook voor de party uitgenodigd, dus samen gingen we aan de knutsel!!! Lianne had een klein knuffeltje gekocht die ze feestelijk in een tasje wilde verpakken! En met zo'n fröbel moeder, die daar alles voor in huis heeft, gaat dat natuurlijk helemaal lukken! We hebben heerlijk samen een ochtendje zitten stempelen! Als de baby geboren is, maak ik de lijst helemaal af met haar naam en geboortedatum, Dat kon ik nu natuurlijk nog niet toevoegen!!!




De Stampin'Up! materialen die we hebben gebruikt zijn:
-Inkt, Cardstock en Designpapier Pink Pirouette, Melon Mambo en Rose Red
-Stempelset: "Something for Baby" + Baby first Framelits Dies
Het tasje is gemaakt met de "Gift Box Punch Board"

Misschien heb je binnenkort ook een Baby Shower Party of wil je een speciaal kraamcadeau maken voor een aanstaande moeder, dan kun je bij De Stamp-in' terecht voor een cadeau naar wens!!! Alles is mogelijk, een mooie lijst met naam en geboortedatum of een feestelijk cadeaudoosje of -tasje! Er kan eventueel een workshop op afspraak worden gemaakt!

Voor meer informatie of een afspraak maken kun je een email sturen naar,
minkebrattinga@gmail.com.

Gezellig dat je even kwam kijken!
Laat gerust een reactie achter, ik lees ze graag!

De Stamp-in' groetjes,

Minke.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...