woensdag 10 februari 2016

Sale-a-Bration "Lekker Artsy" Top 5

Vandaag gaat de Sale-a-Bration 5 daagse, "Lekker Artsy" bij De Stamp-in' van start!!!

Omdat het vandaag ook mijn beurt is om een inspiratie blogpost te schrijven voor de Cards & Scrap inspiratieblog, plaats ik ook daar deze kaart! Ik hoop met mijn kaart anderen weer te kunnen inspireren! Op de inspirateblog van Cards & Scrap heb ik ook een korte werkbeschrijving gemaakt van mijn Top 5 kaart! deze kun je HIER lezen!



Lekker Artsy Top 5.

Als voormalig scrapper vond ik stempelen eerst maar niks! Ik werkte vroeger liever met papier en allerlei andere kunststofmaterialen! Alleen een tekst stempel was het enigste wat ik wel eens toevoegde op een kaart of een scraplayout!

Nu ben ik al een tijdje bezig om mezelf allerlei verschillende technieken met inkt en stempels eigen te maken! Elke keer als ik weer iets nieuws heb ontdekt, sta ik weer versteld van mijn eigen creativiteit! Zo leuk om te ontdekken wat je allemaal met stempelmaterialen kunt creƫren, zowel op papier als op andere ondergronden.

Stempelen is eigenlijk gewoon kinderwerk! Dat leer je eigenlijk zelf, door het gewoon te doen! het hoeft niet altijd netjes, het kan ook heel simpel, en er dan toch al heel Artsy uitzien! De peuters bij mij op de peuterschool waar ik werk leer ik ook niet netjes te stempelen. Ze stempelen alle afdrukken met allerlei kleuren over elkaar, naast elkaar en door elkaar heen, en dat ziet er best heel gaaf uit! Hun motoriek is nog niet zo goed ontwikkeld dat ze dat op die leeftijd ook nog niet gericht kunnen! Ze kijken soms ook niet eens waar ze de stempel neerzetten!!! Een van de stempelactiviteiten die we wel eens met de peuters doen, inspireerde mij zo, dat ik daarmee mezelf een techniek heb eigen gemaakt waar ik zelf helemaal weg van ben, en deze nu ook het meeste toepas op mijn kaarten en andere scrapcreaties!

De materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
Inkt: Cucumber Crush, Temting Turquoise, Memento Black, VersaMark, Emboss Powder Black
Stempels: World Map, The Open Sea, Timless Textures, Sky is the Limit
Cardstock: Whisper White, Basic Black

De komende dagen kunnen jullie mijn Sale-a-Bration 5 daagse "Lekker Artsy' ook blijven volgen!

De "Sky in the Limit" stempel uit de SAB, die ik op deze kaart heb gebruikt, is nog tot 15 februari bij een bestelling van €60,- GRATIS te verkrijgen!!! Wil je deze nog in je bezit hebben, stuur dan uiterlijk 14 februari je bestelling aan mij door!!!

Ik ga weer lekker verder met de mooie stempels uit de Sale-a-Bration om nieuwe kaartjes te maken die je vanaf morgen weer voorbij ziet komen! Mis ze dus niet!!!

Tot morgen!!!

Stempelgroetjes Minke.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...