vrijdag 5 februari 2016

Artsy Carnaval Balloons!

Vandaag is het 5 daags durende carnaval weer losgebarsten bij ons in Het Koeteldonk! Het grote Carnavalsfeest wordt niet alleen in Zuid Nederland gevierd, maar ook bij ons in de kop van Noord Holland wordt dit al eeuwen oude feest uitbundig gevierd!!! Vroeger ging ik zelf ook een aantal dagen helemaal los, maar tegenwoordig vier ik het alleen nog maar samen met de peuters bij ons op de peuterschool!!!
Zo ook vandaag! Ik mocht me weer even voor een uurtje in mijn boerenkiel hijsen en de slingers en ballonnen weer ophangen, om samen met de peuters de feestbeest uit te hangen! Lekker springen en dansen op al die leuke kindercarnaval hits! Helemaal geweldig! Het gooien met "confetti en serpentines" was wel het hoogtepunt van het Carnaval, de peuters gingen helemaal los met al die gekleurde slierten en snippers! Toen ik thuis mijn boerenkiel uittrok kwam er nog een lading confetti uitrollen!  Ik kreeg van al die gekleurde snippers spontaan inspiratie en kroop gelijk in mijn stempelatelier!!!
Met het laatste restje van een rolletje serpentines, als kleurenpalet en een felgekleurde boerenkiel met ballonnen en feesthoedjes, als voorbeeld, ging ik aan de stempel!





De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
-Pacific Point
-Melon Mambo
-Pumkin Pie
-Cucumber Crush

De Stempels die ik op de kaart heb verwerkt zijn:
-Balloon Builders
-Balloon Cellebration
-Timeless Textures
-Remember This

Dat zo'n feestelijke ochtend je zo kan inspireren om zo'n mooie "Artsy" kaart te maken!!! Het Carnaval duurt hier nog 4 dagen, dus ik ga de komende dagen helemaal los, in mijn Stempelatelier!!!

Ik vind mijn eerste "Artsy Stamp-in' Card" best SU-per geworden! Nu ik deze techniek ontdekt heb, gaan er de komende dagen zeker meer volgen!!!

Ook zullen er wel een paar "Flitsende Artsy Workshops" uitrollen, houdt mijn blog dus in de gaten, als je deze niet wilt missen!!!

SU-per dat je even kwam kijken!!!

Feestelijke stempelgroetjes,

Minke.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...