zaterdag 13 februari 2016

SAB 5 daagse "Lekker Artsy" Nr.2!



 "Lekker Artsy" nr.2 in de Sale-a-Bation Top 5!

Dit is toch wel één van mijn favoriete stemelsets uit de Sale-a-Bration! De tekst "just for you" kun je voor zoveel verschillende gelegenheden gebruiken, of het nu een kaartjes voor een jarige is, of  je wenst iemand iets speciaals toe, met deze tekst maak je er iets persoonlijks van! Als je even in een dip zit, dan kan deze kaart je dag weer opfleuren!

Toen ik deze kaart maakte, had ik zelf ook even een kleine dip! Ik had de stempelset "Botanicals for You" net binnen, en wilde er ook meteen mee aan de slag! De kleuren roze en paars wordt ik altijd vrolijk van, dus begon ik eerst maar met een vrolijke achtergrond! Met de kleine vrolijke bloemetjes uit de stempelset creëerde ik een speels kader langs de rand, waar de titel heel mooi in naar voren komt!!! Echt een kaart waar je weer vrolijk van wordt! Ik was zelf ook meteen uit mijn dip vandaan!

De materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
Inkt: Melon Mambo, Rose Red, Perfect Plum, Momento Black, VersaMark, Emboss Powder Black
Stempels: Botanicals for You (Sale-a-Bration), TimlessTextures
Cardtock: Whisper White, Basic Black.

De Botanicals for You uit de Sale-Bration kun je nog de gehele SAB periode GRATIS  bij een bestelling van €60,- verkrijgen! De Sale-a-Bration duurt nog tot 31 maart!!!!

Wil je nog een mooie stempelset uit de Sal-a-Bration in je bezit hebben, dan kun je nog tot uiterlijk 14 februari je bestelling aan mij doorgeven!

Ik heb de nieuwe stempelsets al gezien, die vanaf 16 februari nog tot het einde van de Sale-a-Bration GRATIS te verkrijgen zijn! Dat zijn ook weer hele leuke, vrolijke sets! Ik kan haast niet wachten tot ik ze binnen heb!!!

Tot morgen, dan mijn nr.1 in de SAB top 5!!!

Lieve stempelgroetjes,

Minke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...