maandag 15 februari 2016

Work of Art!


Vandaag heb ik tijdens 't Stempeluurtje zelf even snel een kaart gemaakt met de mooie stempelset "Work of Art"! Deze stempelset past helemaal bij mijn type kaartjes waar ik op dit moment mee bezig ben! De achtergrond van deze kaart heb ik alleen maar bestempeld met een aantal stempels uit de "Work of Art" stempelset! Daarmee creëer je al een hele mooie "Artsy" Look!

Door zelf te experimenteren met de stempelmaterialen die ik in huis heb, probeer ik hier meer mijn eigen techniek van te maken! Dat begint al aardig vorm te krijgen. Het is af en toe nog een beetje zoeken naar een mooie kleurencombinatie, maar daar kun je met deze techniek wel heel veel kanten mee op! Fel of pastel, donker of licht! Heel veel kleuren matchen wel heel mooi bij elkaar! Op deze kaart laat ik zien hoe mooi kleuren zich met elkaar vermengen als je deze deels over elkaar heen stempelt! Daarmee creëer je hele mooie effecten! Ik vind het heerlijk om zo met de kleuren en stempels te spelen en daar dan weer iets mooist uit te zien ontstaat!

De materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
Inkt: Cumcumber Crush, Tangerine Tango, Daffodil Delight, Temting Turqquoise, Momento Black, VersaMark, Emboss Powder Black
Stempels: Work of Art, Timless Textures
Cardtock: Whisper White, Basic Black.

De "Work of Art" stempelset staat op dit moment in de Weekly Deals, deze is dus nu nog met korting te bestellen! Heb je deze mooie stempelset nog niet in je bezit, maar zou je die eigenlijk nog wel willen hebben, dan kun je uiterlijk tot dinsdag om 19.00 uur je bestelling aan mij doorgeven!!!
minkebrattinga@gmail.com

Bij iedere bestelling van €60,- mag je tot 31 maart een GRATIS artikel uit de Sale-a-Bration uitzoeken! De SAB-folder kun je in de linkerkolom vinden!

Ik ga weer lekker verder met inspirerende kaartjes maken!

Stempelgroetjes,

Minke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...