zondag 14 februari 2016

SAB 5 daagse "I Love Artsy" Nr.1!



"I Love Artsy" nr.1 in de Sale-a-Bation Top 5!

Voor deze laatste dag van mijn SAB 5 daagse heb ik natuurlijk een speciale kaart gemaakt! Een mooie "Artsy Valentijnskaart" met een gewaagd tintje! Om wat diepte op de kaart te creƫren heb ik het hart uit de "Balloon Builder" een beetje speels in verschillende lagen op de achtergrond gestempeld. De "Sky is the Limit" is natuurlijk de Sale-a-Bration stempelset die je heel mooi kunt gebruiken voor een Valentijnskaart!

De materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
Inkt: Watermelon Wonder, Real Red, Momento Black, VersaMark, Emboss Powder Black
Stempels: Sky is the Limit (Sale-a-Bration), Kinda Eclectic, Balloon Builders, Timless Textures
Cardtock: Whisper White, Basic Black.

De Sky is the Limit uit de Sale-Bration is nog maar 1 dag  GRATIS  bij een bestelling van €60,- te verkrijgen! Wil je deze mooie stempelset uit de Sal-a-Bration nog in je bezit hebben, dan kun je je bestelling voor morgen 19.00 uur nog aan mij doorgeven!

Vanaf 16 februari komen er een aantal nieuwe stempelsets uit die tot het einde van de Sale-a-Bration GRATIS te verkrijgen zijn! Dat zijn ook weer hele leuke, vrolijke sets! Daar ga ik weer een mooie serie kaartje mee maken, die ik hier zeker weer ga posten!!!

Erg leuk om eens een andere type kaartje uit te proberen! Deze Artsy Look bevalt me wel! Ik kan er zelf erg goed mijn creativiteit in kwijt. Ik werk graag met felle kleuren in combinatie met zwart! Door met deze kaartjes bezig te zijn heb ik nog meer inspiratie gekregen om deze techniek nog verder uit te gaan werken! Dit zijn dus niet de enige "Artsy" kaartjes die jullie van mij zullen zien!

Wil je ook leren deze mooie Artsy kaarten te maken, dan kun je aanmelden voor de (online) cursus "Stamp-in' Art" die ik vanaf maart ga geven! Wil je meer informatie, stuur dan een email naar minkebrattinga@gmail.com


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met mijn "Lekker Artsy" Sale-a-Bration top 5!
Vanaf volgende week start ik weer met een nieuwe actie, blijf me dus volgen, als je dit niet wilt missen!!!

Lieve stempelgroetjes,

Minke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...