vrijdag 12 februari 2016

SAB 5 daagse "Lekker Artsy" Nr.3!



 "Lekker Artsy" nr.3 in de Sale-a-Bation Top 5!

Gisteravond gaf ik een kleine stempel aanschuifworkshop op een informatieve avond op basisschool De Peppel in Middenmeer! Ik had op mijn kraampje een aantal kaartjes uitgestald, waaronder ook al mijn Sale-a-Bration Top 5 kaartjes!!! Als je nog nooit, iets gemaakt met stempels hebt gezien, dan lijkt het inderdaad wel "kunst", zoals een leerkracht het noemde! Ze was zo enthousiast over mijn "Artsy" stempeltechniek dat ze mij wel een keer bij haar op school wilde uitnodigen voor een van haar "lessen in kunst"! Dat lijkt me natuurlijk helemaal gaaf!!!

Zelf ben ik ook helemaal weg van mijn eigen "Artsy" stempeltechniek! Zo gaaf om op deze manier met je stempels en inkt te spelen en dan weer iets nieuws te ontdekken! Deze techniek is zeker ook leuk om met kinderen te doen! Ik ga deze zelf al toepassen in mijn eerst volgende kinderworkshop "Stamp-in' Art"!!!

Voor deze kaart heb ik gekozen om 3 felle kleuren te gebruiken! De achtergrond heb ik wel een beetje rustig gehouden, omdat ik de bloemen van de Flowering Filds uit de Sale-a-Bration hierop met Black Emboss Powder wilde verwerken!! Ik heb alleen een klein beetje schaduweffect van een van de bloemen op de achtergrond gecreëerd! De randen zijn ook op deze kaart weer lekker grunge gemaakt met een Textures steempel!!!

De materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
Inkt: Cucumber Crush, Pumkin Pie, Daffodil Delight, Momento Black, VersaMark, Emboss Powder Black
Stempels: Flowerig Fields  (Sale-a-Bration), Balloon Celebration, TimlessTextures
Cardtock: Whisper White, Basic Black.

De Flowering Fields Stempelset uit de Sale-Bration kun je nog de gehele SAB periode GRATIS  bij een bestelling van €60,- verkrijgen! De Sale-a-Bration duurt nog tot 31 maart!!!!

Wil je nog een mooie sttempelset uit de Sal-a-Bration in je bezit hebben, dan kun je nog tot uiterlijk 14 februari je bestelling aan mij doorgeven!

Stampin'Up! komt vanaf 16 februari met een aantal nieuwe GRATIS producten in de Sale-a-Bration, dus blijf mijn SAB 5 daagse volgen, als je deze niet wilt missen!!!

Veel stempelgroetjes,

Minke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...