zaterdag 29 oktober 2016

Een foto als inspiratie!

Leuk om weer een blog voor de Inspiratieblog van Cards & Scrap te mogen plaatsen. Ik hoop dat ik je met mijn mooie foto als inspiratie ook kan inspireren!

Soms wil je voor iemand een speciale kaart maken met een mooie boodschap, waar haal je dan je inspiratie vandaan! Je kunt op pinterest gaan zoeken naar een mooie inspirerende kaart en die namaken of je zoekt naar een voorbeeld wat je inspiratie geeft.

Een foto van een herfstzonnetje, die ik 's morgens in een app naar mijn zusje, die ernstig ziek was, had gestuurd, vond ik zelf zo inspirerend dat ik er ook een kaart mee heb gemaakt, die ik haar zelfs dezelfde dag ook nog persoonlijk mocht brengen! Voor mij een heel bijzonder moment, toen ik haar deze kaart gaf. Ik realiseerde me toen alleen nog niet dat het de laatste keer zou zijn dat we elkaar hebben gezien!

Vorige week zaterdag 22 oktober is mijn lieve zusje na een kort ziekbed overleden aan een ernstige vorm van baarmoederhalskanker! Deze prachtige kaart heeft voor mij nu een hele mooie betekenis gekregen. Op de dag van de begrafenis heb ik deze kaart weer mee mogen nemen om deze als een dierbare herinnering aan onze laatste dag samen, te kunnen bewaren!



Gebruikte materialen:
Stempels: Kinda Edectic en Recht uit het hart.
Inkt: Daffodil Delight, Delightful Dijon, Always Arrichoke, Rich Razelberry, Cajun Craze en Soft Sky.
Cardstock: Whisper White en Daffodil Delight.
Embellishments: Sequins

Een zonnige herfstgroet voor dit weekend en maak er wat moois van!

Tot de volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...