zondag 9 oktober 2016

Clean up your mess!

Ieder jaar als de herfst begint krijg ik weer die zelfde kriebels. Lekker bezig zijn met mijn hobby in een schoon en opgeruimd stempelkamertje! Vandaag heb ik maar eens flink huis gehouden in al mijn mandjes en bakjes met restjes materiaal die mij overal in de weg stonden! Ik zag door de bomen het bos niet meer, ik kon nergens meer wat vinden!



Met mijn favoriete radiozender aan en een heerlijk herfstzonnetje, wat naar binnen scheen, heb ik me even een paar uurtjes flink kwaad gemaakt! Dat was wel even nodig ook!!!
Het kan ook heel inspirerend zijn, zo'n opruimaanval! Als je daar aan toegeeft kom je van alles tegen waarvan je niet wist dat je het nog had!!! Je kent vast het spreekwoord van een hobbyist wel!
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeën liggen!! Van dit spreekwoord heb ik ook een prachtig tekstbord gemaakt en die hangt in mijn workshopatelier!


Wat ben ik toch blij dat ik zo'n creatief mens ben! Vandaag kwam ik tussen al mijn rommel weer heel veel leuke nieuwe ideeën tegen! Al die bakjes met restjes gaan bij mij echt niet de prullenbak in, ik ga er maar eens wat mee doen! Zonde om weg te gooien, ik heb er tenslotte ook voor betaald! Ook al is het allemaal retired, voor mij blijft het hobbymateriaal! Een echte scrapper gooit niet iets weg waar je nog wat mee kunt maken!!!

Wat jeuken mijn handen om gelijk met dit bakje vol herfstrommeltjes aan de gang te gaan! Ik ga dus gelijk maar aan die herfstkriebels toegeven! 



Heb je ook last van herfstkriebels, geef er dan gerust aan toe en Clean Up Your Mess! Je zult zien dat je, net als ik, heel veel nieuwe ideeën tegenkomt!!!

Tot gauw!

Een zonnige herfstgroet,









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...