donderdag 13 oktober 2016

Stampin'Up oktober actie! "4 halen 3 betalen"!

Stampin'Up heeft deze maand een SUper aantrekkelijke designpapier actie!!! Daar wilde ik zelf ook wel even van profiteren. Gister kwam mijn eigen bestelling binnen! Ik was zelf nog niet in het bezit van alle designpapier series, maar met deze top actie kon ik mijn voorraad lekker aanvullen!!! 

Je kunt deze maand namelijk bij een bestelling van 3 pakken designpapier, nog een 4e pak gratis erbij uitkiezen! Als dat geen super actie is!!!!


Toen ik mijn bestelling had uitgepakt moest ik gelijk al die pakken designpapier open maken om die velletjes even van dichtbij te bekijken! En Ohhhh, wat zijn ze leuk, wat kun je daar wel niet allemaal voor moois mee maken! Gelukkig had ik bij al die pakken designpapier ook de andere bijbehorende materialen, zoals stempels, stansen, ponsen, washi tape en lint, besteld. Nu kan ik er hele leuke complete creaties mee maken! Bij het zien van al dit leuks, kreeg ik alweer de kriebels! Mijn handen jeukten om er mee aan de slag te gaan!


Ik kon het gisteravond dan ook niet laten. Ik moest meteen met dat designpapier iets maken! Ja, en als je dan niet weet met welk papiertje je wilt beginnen, dan gebruik je ze toch gewoon allemaal!!! Ik bedacht me ineens dat we een goeie tip van Stampin'Up in de Succeed Weekly newsletter hadden gekregen! Ik heb de template uit de newsletter gebruikt om een mooie set kaartjes te maken van de designpapier series die deze maand in de 3 plus 1 gratis actie zitten!!! En wat zijn ze leuk! Toch??? Ik bedoel niet alleen  mijn kaartjes maar ook al die designpapier series!!!


Weet je welke designpapier series er allemaal met deze actie meedoen? 
-Floral Boutique (sjiek & klassiek, mijn favoriet)
-Moroccon (mooie oosterse stijl)
-Fruit Stand (fris en fruitig)
-Blooms & Bliss (fleurig en bloemig)
-Festive Birthday (vrolijk en feestelijk)
-By the Shore (waterig en speels)
-Presents & Pinecones (sfeervolle kersttakjes)
-Candy Cane Lane (zoet en snoeperig) 



Ik heb voorlopig wel weer wat te doen! Hier kan ik wel even mee vooruit! Leuke workshops uitwerken, feestelijke kinderattracties maken, gezellige versieringen maken voor de feestmaanden! Dit gaat echt leuk worden, ik heb er al helemaal zin in!!!

Wil je ook van deze SUPER DESIGNPAPIER ACTIE van Stampin'Up profiteren, dan zou ik dat deze maand nog maar doen! Een mooie tijd om lekker creatief met je handen bezig te zijn!!! 

Ik probeer iedere week een verzamelbestelling te doen, dus wil je je designpapier voorraad ook aanvullen, mail je bestelling dan voor 31 oktober aan mij door! minkebrattinga@gmail.com

Ik ga lekker verder fröbelen met al mijn mooie papiertjes!

Tot gauw!

Een inspirerende groet,














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...