woensdag 28 september 2016

Zelf Kaarten Maak Workshop Actie!

Kun je je herinneren wanneer je voor het laatst een kaart met de post gekregen hebt? Misschien wel in je mail of op je sociaal media, zoals facebook en instagram, maar dat is niet zo persoonlijk als een echte zelfgemaakte kaart die je ontvangt met de post! Echte post is veel leuker! Een kaartje is een persoonlijke boodschap die bedoeld is voor degene die deze kaart ontvangt! Met Wereld Kaarten Maak Dag, vieren we het maken en versturen van handgemaakte kaarten naar iemand die een beetje aandacht, liefde, een oppepper of even een hart onder de riem nodig heeft! Ieder mens is het waard om eens een persoonlijke zelfgemaakte kaart te sturen!
Zaterdag 1 oktobr ga ik wereldwijd samen vieren met mensen die hetzelfde doen als ik! Persoonlijke handgemaakte kaartjes maken en deze persoonlijke boodschap naar iemand versturen! Als jij dat ook wilt, dan kan dat!!!

Kom op zaterdag 1 oktober tijdens The World Card Making Day naar De Stamp-in' 
en stempel gezellig met mij mee!!!



Zelf Kaarten Maak Actie! 

En dat is niet alles, ook Stampin'Up! gooit er nog eens een geweldige "Zelf Kaarten Maak Actie" uit! Een prachtige "Designer Tin of Cards Project Kit" waar je 16 persoonlijke kaartjes mee kunt maken! Deze kit is tussen 1 en 5 oktober met 25% korting te bestellen! 

Designer Tin of Cards Project Kit! 



Daarnaast is er ook nog een basispakket met 25% korting te bestelen, waarmee je zelf je eigen persoonlijke kaartjes kunt maken!!! Dit pakket bestaat uit de volgende producten!

Zelf Maak Kaarten Basispakket met Envelope Punch Board!



Zelf Kaarten Maak Workshop Actie!

Omdat De Stamp-in' 1 oktober 2 jaar bestaat, start ik tijdens de World Card Making Day! mijn eigen "ZELF KAARTEN MAAK WORKSHOP ACTIE"!!!

Bestel je tussen 1 en 5 oktobere 1 van de Stampin'Up  Zelf Maak Kaarten Actie pakketten met 25% korting, dan maak je kans op een GRATIS "Zelf Maak Kaarten WORKSHOP ter waarde van €17,50! Heb je een van deze pakketten besteld en wil je je dan aanmelden voor de workshop, dan heb je de 25% korting op het workshoppakket al verdiend en je maakt ook nog kans op de GRATIS workshop! 

In de maand oktober plan ik 2 workshops waar je uit kunt kiezen!
Workshop 1: Met de Designer Tin of Cards Project Kit! 
Workshop 2: Met het Basispakket (In Color 2016-2018) met Envelope Punch Board!
Geef je je op voor 1 van deze workshops, dan krijg je de Fast Fuse Adhesive met (gratis) Refill er ook nog eens GRATIS bij!!!

Wil je kans maken op deze GRATIS WORKSHOP, dan zou ik er niet al te lang over nadenken, want VOL IS VOL! Dit is een superkans om te leren je eigen persoonlijke kaartjes te kunnen maken met al die producten, waar je heel lang plezier van zult hebben!!!

Op 5 oktober maak ik om 23.55 uur de winnaar van de GRATIS WORKSHOP bekend!!!

Ik heb er zelf al 2 jaar zoveel plezier van om iedere dag met deze producten prachtige kaartjes te kunnen maken die ik weer met een persoonlijke boodschap naar iemand toe mag sturen!!! 


Dus kom zaterdag 1 oktober  tijdens De World Card Making Day naar De Stamp-in' en stempel gezellig met mij mee!!!

De Stamp-in' is zaterdag 1 oktober open van:
10.30-12.30 uur
13.30-15.30 uur

Ju kunt het volgende maken:
1 kaart voor €3,-
3 kaarten voor €5,-
6 kaarten voor €10,-

Een bestelling of aanmelding voor 1 van de workshops kun je sturen naar,

Een lieve, blije stempelgroet,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...