donderdag 2 juni 2016

Stamp With US on Thursday!

Over de kleuren van deze challenge hoefde we deze keer niet lang na te denken! Het was Gerjon haar beurt en om de kleuren te kiezen, en omdat de nieuwe catalogus 1 juni in zou gaan, dachten we allebei direct aan de nieuwe In Color 2016-2018! We hadden ze natuurlijk allebei al in huis, dus konden we al met een kaartje aan de slag!





We hadden afgesproken om 4 van de 5 In Color kleuren te gaan gebruiken. We weten van elkaar dus niet welke kleuren de ander heeft gebruikt! Uiteindelijk hebben we allebei 2 kaartjes gemaakt!

Kaartje 1.

In dit 1e kaartje heb ik wel alle 5 de In Color kleuren gebruikt. Ik wilde uitproberen of ik een stempelafdruk met minc folie kon bewerken! En dat is gelukt. Deze speciale kaart heb ik voor een speciaal persoon gemaakt!



Gebruikte materialen:
Inkt: Dapper Denim, Emerald Envy, Flirty Flamingo, Peekaboo Peach, Sweet Sugarplum.
Cardstock: Dapper Denim, Emerald Envy, Flirty Flamingo, Sweet Sugarplum, Wisper White,
Stamps: Number of Years, Watercolor Words, Perfect Perings (SAB). Happy Times (Retired)
Punches: Banner (retired).
Thinlits: Project Life Paper Clips.
Overigee materialen: Minc machine, minc folie gold.


Kaartje 2.

Van het 2e kaartje heb ik ook niet veel werk gemaakt. Geen moeilijke techniek, maar deels een kaartje gecased van pinterest! Ik kwam een leuk filmpje tegen met een techniek met de Brushstrokes stempelset. Deze wilde ik wel even uitproberen. Ik heb de techniek alleen niet met de Inkt Refils gedaan, maar met mijn Markers! 





Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Inkt en Markers: Dapper Denim, Flirty Flamingo, Peekaboo Peach, Sweet Sugarplum.
Cardstock: Dapper Denim, Flirty Flamingo, Sweet Sugarplum, Wisper White, Vellum.
Stamps: Brushstrokes, Butterfly Basics, Kinds Eclectic, Gorgeous Grunge.
Titel: Balloon Celebration
Punches: Bitty Butterfly, Banner Triple
Dies: Butterfly Thinlits

Nu ben ik wel benieuwd naar Gerjon haar kaartje en welke kleuren zij uit de nieuwe In Color heeft gebruikt!!! Laten we maar gauw naar de Kwabbeltoet gaan om de kaartjes van Gerjon te bekijken! Ze heeft hier wel al een sneakje achter gelaten!!!


  
We vonden het SUper om al een kaartje te kunnen presenteren met de nieuwe In Color kleuren! Vind je ze ook zo mooi en wil je er ook mooie projectjes mee maken, dan kun je ze nu dus echt bestellen!!!

Zo ik ga weer lekker verder aan de fröbel met al mijn nieuwe stempelmaterialen die ik inmiddels al binnen heb! Wat zit er toch veel leuks bij!!!
Wil je ook weten wat de nieuwste snufjes van Stampin'Up zijn, stuur dan een email naar minkebrattinga@gmail.com. Er zijn bij mij catalogussen verkrijgbaar!

Leuk dat je weer even gezellig kwam buurten!!!

Een blije stempelgroet,

Minke. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...