woensdag 8 juni 2016

Verjaardagskalender!

Vandaag is het weer mijn beurt om een blog te plaatsen bij het Inspiratieblog van Cards & Scrap!
Dit keer heb ik geen kaart en geen scrap, maar mijn eigen zelfgemaakte verjaardagskalender als blog geplaatst!

Ik ben zelf iemand die heel graag iedereen zoveel mogelijk een verjaardagskaartje wil sturen als ze jarig zijn! Alleen weet ik niet alle verjaardagen uit mijn hoofd, en dan vergeet ik ze dus nog wel eens. Nu heb ik voor mezelf in mijn hobbykamer een mooie verjaardagskalender gemaakt, waar ik natuurlijk ook alle verjaardagen op bij moet houden! Hij hangt wel al, maar er moeten nog wel namen worden ingevuld, waarvoor ik al een lijstje heb klaarliggen! Dus als ik nu voortaan achter mijn stempeltafel kruip, kijk ik eerst op mijn verjaardagskalender voor wie ik deze week een kaartje moet maken! Nu hoop ik natuurlijk de rest van dit jaar geen verjaardag meer te vergeten!!!

Ik maak nu in ieder geval voor elke jarige een kaart, want een zelfgemaakte kaart krijgen, is veel leuker!!!







#imbringingbirthdaysback #elkeverjaardagskaarteenfeestje!


En ik ben nu al druk bezig een nieuwe voorraad verjaardagskaarten te maken met al die mooie nieuwe stempelmaterialen uit de nieuwe jaarcatalogus!!! Heb je deze ook al gezien??? 
In de linkerkolom kun je deze vinden!!! Wil je zelf een exemplaar in huis hebben, dan kun je ook een catalogus voor €5,- bij mij bestellen!!! Als je deze bestelt krijg je in het najaar en het voorjaar de seizoenscatalogus er GRATIS bij!!! Stuur dan een email naar minkebrattinga@gamil.com


Ik wens iedereen een gezellig dag vandaag, en voor de jarige van vandaag, een hele fijne verjaardag!!

#hartelijkgefeliciteerd

Leuk dat je weer even langs kwam!

Lieve stempelgroetjes Minke..

1 opmerking:

  1. Leuk die verjaardagskalender! Erg handig, ik heb zelf ook altijd een lijstje hangen haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...