donderdag 30 juni 2016

Stamp With US on Thursday!

Het is weer donderdag, dus tijd voor onze challenge! Dit keer is het mijn beurt om uit al die mooie SU inkten een mooie kleurencombinatie te kiezen! Toen ik mijn eerste bestelling uit de nieuwe jaarcatalogus binnen kreeg, was ik meteen weg van de nieuwe serie designpapier Blooms & Bliss. Ik ben er ook direct mee aan de slag gegaan! Er zitten 2 verschillende kleurencombinaties in, één met roze tinten en één met blauwe tinten!
Voor onze challenge heb de roze tinten uit deze serie gebruikt!


De nieuwe stempelset Penned Painted, die ik ook net binnen had, heb ik bij deze kaart gebruikt! Een mooie watercolor flower stempel die je in 3 lagen kunt stempelen! Ik heb de kaart opgebouwd in verschillende lagen designpapier die ik met cardstock heb gemat. De tekst stempel komt uit de nieuwe Nederlandse stempelset Recht uit Het Hart! Een prachtige set vol met hele mooie persoonlijke Nederlandse teksten!



Gebruikte materialen:
Inkt Blushing Bride, Rich Razzleberry en Sahara Sand.
Write Marker: Rich Razzleberry.
Cardstock: Whisper White, Blushing Bride en Rich Razzleberry.
Designpapier:  Blooms & Bliss.
Stamps: Recht uit Het Hart,  Penned Painted.
Punch: Banner Triple.

Nu kun je ook even een kijkje gaan nemen op Gerjon haar blog Kwabbeltoet! Zij heeft ook een hele mooie kaart voor onze challenge gemaakt, dat kun je hieronder wel aan haar sneakje zien!


Het is ons met deze challenge ook weer gelukt elkaar uit te dagen! Het is elke keer weer een verrassing wat de ander heeft genaakt! Erg leuk z'on challeange samen te doen!!! Daag jezelf ook eens uit en laat je inspireren door onze kaartjes!!!

Dit was het weer voor deze donderdag! Leuk dat je even langs komt, laat je ook even weten wat je ervan vindt? Dit vinden we altijd leuk om te lezen!

Lieve Stempelgroetjes,

Minke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...