dinsdag 29 november 2016

1e Kerst-Stempeluurtje!

Mijn eerste "Kerst-Stempeluurtje" is gister van start gegaan! Ik had een nieuwe gast aan tafel! Ze wilde ook eens gezellig een paar kaartjes komen maken. Ze stuurt zo vaak iemand een kaartje, dus wilde ze kijken of het ook iets voor haar is om zelf kaartjes te maken. Geweldig vond ze het! En het was ook zo gezellig, dat ze dit zeker vaker gaat doen! Helemaal blij ging ze met 2 zelfgemaakte kerstkaartjes naar huis.


Dat ervaar ik nu zelf ook steeds weer tijdens zo'n gezellig "Stempeluurtje"! Een kopje koffie erbij, een gezellig praatje over van alles en nog wat en ondertussen maak je een paar mooie kaartjes waar je een ander weer blij mee kunt maken!

Heerlijk om hier de komende weken ook zelf weer lekker mee bezig te zijn! Zelf mijn eigen kerstkaartjes maken! Zo leuk om mijn hobby ook weer met nieuwe mensen te mogen delen en mijn enthousiasme over te kunnen brengen door ze het zelf te laten ervaren hoe leuk het is om dit ook zelf te kunnen doen. 


Wil je ook eens zelf ervaren hoe leuk deze hobby is en wat je allemaal zelf kunt maken? 
Neem je moeder, dochter, buurvrouw of je vriendin dan mee en kom gezellig meedoen tijdens een van de volgende Kerst-Stempeluurtjes!

Dinsdag 6 december 19.30 - 21.30 uur
Maandag 12 december 10.00 - 12.00 uur.
Dinsdag 20 december `19.30 - 21.30 uur
Kosten zijn €8,50 inclusief materialen, koffie/thee met wat lekkers.

Een lieve stempelgroet,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...