donderdag 11 februari 2016

Sale-a-Bration "Lekker Arsy" Nr.4!

 hello! Vandaag "Lekker Artsy" nr.4 in de Sale-a-Bation Top 5!




Als ik nu terug kijk op de eerste kaartjes die ik stempelde met mijn allereerste stempelmaterialen, vind ik ze best wel een beetje saai en simpel! Met mijn eerste stempels durfde ik vaak niet te stempelen, bang dat ik de stempel verkeerd zou neerzetten of dat hij weer niet scherp zou zijn afgedrukt! In het begin heb ik best heel wat kaartjes weggegooid waar ik de afdrukken weer niet mooi op had gestempeld! Stempelen moet toch niet zo moeilijk zijn, dat kan iedereen toch, waarom lukt het mij toch niet!!! Ik heb mijn stempels heel vaak het raam uit willen gooien als het weer eens niet lukte zoals ik het wilde! En ik heb zo onderhand al heel wat stempels verzameld, waar ik dus nog nooit één afdruk mee heb gezet!

Hoe meer ik het gewoon ging doen, zonder erbij na te denken, ging het stempelen mij steeds beter af! Nu heb ik dat dus bijna ook niet meer, dat een kaartje mislukt als de stempel er niet helemaal goed op staat! Als dat wel gebeurt, stempel ik er gewoon weer met een andere stempel overheen! Elke mislukte stempelafdruk kun je heel makkelijk weer met een andere stempel camoufleren! En zo ontstaat er zomaar weer een nieuwe techniek, waarmee je prachtige achtergronden kunt creëren! Ik heb nu echt de smaak van het stempelen te pakken en ik kan je verzekeren dat dat best verslavend is!  Ik stempel nu zo in een middag 3 of 4 van deze mooie "Artsy" kaartjes weg!

Voor deze mooie bloemenkaart heb ik gekozen om een paar verschillende tinten groen te gebruiken! Als ik mijn stempels en inkt heb klaargelegd, weet ik nog niet hoe mijn kaart eruit komt te zien! De ene keer begin ik ergens in het midden te stempelen en de andere keer begin ik op de rand! Ik begin wel eerst met een lichte kleur te stempelen en dat bouw ik in verschillende lagen op met een steeds donkerdere kleur! Door de verschillende lagen te stempelen, krijgt mijn kaart meer diepte! Zo ook met deze kaart waar ik de mooie "What I Love" Stempelset uit de Sale-a-Bration voor de achtergrond heb gebruikt! Door de bloemen uit deze set met verschillende kleuren inkt op de achtergrond te stempelen, creëer je hele mooie effecten! Om de kaart een Artsy Look te geven, heb ik de randen met een Textures stempel en zwarte inkt afgezet en de titel bewerkt met Black Emboss Powder!

De materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
Inkt: Wild Wasabi, Pear Pizzazz, Cucumber Crush, Momento Black, VersaMark, Emboss Powder Black
Stempels: What I Love, Hello (Sale-a-Bration), TimlessTextures
Cardtock: Whisper White, Basic Black.

De "Hello" Stempelset uit de Sale-Bration kun je nog tot 15 februari GRATIS verkrijgen bij een bestelling van €60,- en de "What I Love", nog de gehele SAB periode!
De Sale-a-Bration duurt nog tot 31 maart!!!!

Wil je nog één van deze mooie sttempelsets ut de Sal-a-Bration in je bezit hebben, dan kun je nog tot uiterlijk 14 februari je bestelling aan mij doorgeven!

Stampin'Up! komt vanaf 16 februari met een aantal nieuwe GRATIS producten in de Sale-a-Bration, dus blijf mijn SAB 5 daagse volgen, als je deze niet wilt missen!!!

Ik ga vandaag weer een dagje aan de stempel, dus tot morgen!!!

Veel stempelgroetjes,

Minke.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...