zaterdag 20 februari 2016

Moeder-kind workshop!

IK geef al een jaar iedere maand bij De Stamp-in' een workshop scrappen voor moeder-kind, zo ook vandaag! Iedere keer maken moeder en dochter allebei een layout, die samen een spread vormen. Dit doen ze beide op hun eigen manier, met dezelfde materialen en techniek! Elke keer weer proberen de moeders hun kinderen te sturen hoe ze het moeten doen. Dat hoeven de moeders ze echt niet te vertellen, kinderen weten al heel goed hoe ze moeten scrappen. Iedere keer als ik de layouts naast elkaar in het album zie, zie ik toch een eenheid. Mijn eigen tienerdochter doet ook elke keer, samen met nog een tienerdochter, mee aan de workshop! Zij werken zelf aan een eigen scrapalbum! Deze moeders hebben ook in december samen met hun kinderen een PL -Hallo December album bij mij gemaakt! Echt geweldig om te zien hoe moeders samen met hun dochters met deze leuke hobby bezig zijn! Ze zijn zelf ook heel erg enthousiast!




Wil je ook eens samen met je dochter meedoen met een moeder-kind scrapworkshop, dan kun je je daarvoor aanmelden! De volgende workshop is op zaterdag 19 maart van 10.00 - 12.30 uur. Deelname is €8,50 voor moeder en kind samen!
Meer informatie over mijn Scrap- en PL workshops, kun je hier lezen!

Leuk dat je even langs kwam! Laat gerust een reactie achter, ik lees ze graag!

Tot de volgende keer!

Lieve stempelgroetjes,

Minke.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...