dinsdag 3 november 2015

Scrapuitdaging C&S!

Ik heb weer een mooie layout gemaakt voor de reminder van de lopende scrapuitdaging van C&S! Het is dit keer een scrap layout geworden, in plaats van een Project Life! Gewoon één foto scrappen, dat heb ik echt een tijd niet gedaan! Zo leuk om weer eens te doen! De opdracht vind ik zelf een hele leuke! Pijlen toevoegen op je layout, nou daar weet ik wel raad mee! Ik knip, pons, stans en stempel ze in allerlei maten en plak ze willekeurig op mijn layout! Ik gebruik dan meestal kurk en kraft cardstock, dan kun je ze met alle kleuren combineren!

De meeste materialen die ik op deze layout heb gebruikt zijn van Stampin'Up!  De inktkleuren Melon Mambo en Bermuda Bay, die ik op de achtergrond heb verwerkt, matchen, in combinatie met het designpapier, heel mooi bij de foto! 




Heb je net zoals ik een pijlen-tik, laat je dan inspireren en doe ook gezellig mee met deze scrapuitdaging! Op het challengeblog staan nog een paar leuke inspirerende layouts van de designers van team SCRAP! 

Deze scrapuitdaging wordt gesponsord door HobbyResort!




2 opmerkingen:

  1. Fab page Minke. Love all the layers of papers and different shapes. Cute photo too! Zx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi lootje Minke en heerlijke kleurtjes ook! En wat een gezellige foto van jullie tweetjes!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...