donderdag 4 augustus 2016

Sophie!

Gister heb ik even snel een heel ander kaartje gemaakt met de Thoutful Branches stempelset!
Een stel vrienden van ons hebben hun eerste kindje gekregen, waar ik nog een mooie kaartje voor wilde maken! Op YouTube kwam ik een tutorial tegen van een Screen/Room Divider Baby Card! Deze wilde ik wel eens uitproberen! Ik moet zeggen hij is niet moeilijk en erg leuk om te maken!


Voor dit kaartje heb ik dezelfde kleuren gebruikt als de kleuren van de afbeeldingen op het geboortekaartje! 
De blaadjes van het boompje voor op het geboortekaartje wilde ik ook op de achtergrond verwerken, daarvoor heb ik de takjes stempel uit de Thoughtful Branches set gebruikt! Ook het sterretje uit de set heb ik speels op de achtergrond gestempeld!


Voor een babykaartje vind ik het toch het leukste om de Something voor Baby stempelset met de bijbehorende stansen te gebruiken! Al die leuke baby embellishments maken zo'n babykaartje helemaal af! De naam Sophie heb ik als een blokkentoren op het kaartje verwerkt! Deze heb ik gestempeld met de blok letters uit de nieuwe Labeler Alphabet Set!


Door verschillende stempelsets met elkaar te combineren kun je zo even snel een heel vrolijk en stijlvol babykaartje maken!

Gebruikte materialen:
Inkt: Melon Mambo, Wild Wasabi, Pink Pirouette
Cardstock: Melon Mambo, Pink Pirouette, Whisper White.
Stempels: Thoughtful Branches, Somthing for Baby, Labeler Alphabet
Stansen: Baby's First Framelits, Chalc Talk Framelits (retired)
Ponsen: Hearts Border (retired)
Overige: Thick Bakers Twine: Melon Mambo.

De Thoughtful Brancher stempelset staat niet in de catalogus maar is voor een korte periode te bestellen en wel tot en met 31 augustus, zolang de voorraad strekt! Deze veelzijdige set met zijn prachtige natuur-stempels, hartverwarmende spreuken en bijbehorende Beautiful Branches Thinlits is echt een MUST HAVE voor kaartenmakers!!!

In mijn vorige berichten PART 1,  PART 2 en PART 3 kun je nog een paar voorbeelden zien gemaakt met de Toughtful Branches Bundle!

Wil je deze bundle bestellen, stuur dan een email naar minkebrattinga@gmail.com



Leuk dat je even een kijkje hebt genomen! Laat gerust een reactie achter, die lees ik graag!!!

Zie je later!!!

Een blije stempelgroet,












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...