maandag 8 augustus 2016

Thoughtful Branches deel 4!

Ik had gister zin om weer een paar leuke kaartjes te maken met de Thoughtful Branches Bundel!
Dit keer heb ik maar een paar makkelijke kaartjes gemaakt! Soms heb je niet zoveel inspiratie en hoef je het dus ook niet zo moeilijk te maken! Een paar makkelijk snelle kaartjes kunnen ook heel stijlvol zijn! Ja toch?


Minke's Stamp-in' Creaties op YouTube!

Ik begin er nu een gewoonte van te maken om al mijn werk te filmen! Mijn mobiele telefoon hangt, als ik met kaartjes bezig ben, de hele dag boven mijn werkplek om elke stap die ik doe, in beeld vast te leggen! Van alle kaartjes die ik de afgelopen weken heb gemaakt, staat nu ook een video tutorial op YouTube! Ook van deze 3 kaarten heb ik gister weer een video tutorial gemaakt!

 

Ik begin er al aardig handigheid in te krijgen om van mijn tutorials een leuk filmpje maken! Het is erg belangrijk dat alle stappen goed in beeld te zien zijn en dat de informatie over de materialen duidelijk wordt weergegeven!


Wil je weten hoe ik deze mooie kaarten heb gemaakt, neem dan gauw een kijkje op mijn YouTube VideoKanaal! Als je al mijn gemaakte creaties wilt blijven volgen, kun je je ook op mijn VideoKanaal abonneren!!!

Op mijn Video Tutorial Pagina kun je al mijn andere video tutorials bekijken!!!


Gebruikte materialen:
Stempel: Thoughtful Branches
Stamsen: Beautiful Branches Thinlits
Inkt: Mint Macaron, Tip Top Taupe en Emerald Envy
Cardstock: Mint Macaron, Tip Top Taupe, Emerald Envy en Whisper White
Overige: Embossing folder Woodland, Linnen Thread  en Solid Baker's Twine Emerald Envy




De Thoughtful Branches Bundel is nog t/m 31 augustus te bestellen, zolang de voorraad strekt!
Dus mis hem niet!!!

In mijn vorige berichten Deel 1,  Deel 2 en Deel 3 kun je nog een paar voorbeelden zien gemaakt met de Toughtful Branches Bundle!



Wil je een bestelling doen of heb je vragen, dan kun je me altijd mailen! minkebrattinga@gmail.com

Vandaag krijg ik weer mooie nieuwe materialen binnen, dat belooft weer wat!!!
Er zullen de komende weken dus nog meer leuke video tutorials van mij op YouTube verschijnen!

Ik zou het wel erg leuk vinden dat, als je mijn videokanaal hebt bezocht,  je ook even een klein berichtje achterlaat!!!

Ik ga vandaag in ieder geval weer lekker aan de stempel!!!

Een blije stempelgroet,













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...