vrijdag 29 juli 2016

Thoughtful Branches Part 3!

Thoughtful Branches 3 days before take off!!!

Het is me vandaag toch nog gelukt om mijn 3e Thoughtful Branches kaart klaar te krijgen! 
Je hebt soms wel eens van die dagen dat alles tegen zit.

Mijn vorige gemaakte Thoutfull Branches PART 1 en  PART 2 kaarten kun je hier vinden!

Vandaag heb ik voor een paar lichtere kleuren gekozen! Een frisse schitterende kaart is het geworden! 
Toen ik eraan begon wist ik nog niet wat het zou gaan worden! 



In de Thoughtful Branches Class flayer, die wij als Demonstratices van Stampin'Up hebben ontvangen, staat een mooie kaart met een techniek die ik wel wilde uitproberen! De instructies voor deze techniek kon ik op de flayer downloaden, dus voor mij dan ook niet moeilijk om deze kaart te maken! Ik heb de techniek op de achtergrond toegepast, maar verder mijn eigen draai aan de kaart gegeven! En ik moet zeggen, dit is nou weer zo'n leuke techniek om in het nieuwe seizoen ook eens een workshop mee te geven!



PART 3 Emboss-Resist Technique!
Met deze techniek bewerk je een geëmboste achtergrond met een water penseel of een sponsje. Ik heb de grote boom stempel uit de Thoughtful Branches over de hele achtergrond gestemeld met VersaMark en daarna met witte emboss poeder en de heattool bewerkt!


Van al die leuke kleine stempeltjes en stansjes uit deze prachtige bundel heb ik een stijlvolle creatie bovenop de kaart gemaakt! Alle stempeltjes heb ik met een glinsterende emboss poeder bewerkt, waardoor de kaart een Sjieke uitstraling heeft! Ik vind het mooi om de gestanaste onderdelen in verschillende laagjes op een kaart te verwerken, dit geeft meer diepte en je kaart wordt sprekender! 
Ik ben weg van labels en banners, die zul je op heel veel van mijn creaties tegenkomen, Je kunt ze overal achter steken of onderuit laten komen! Deze zijn heel makkelijk en snel zelf te maken!

Deze kaart is weer heel anders geworden dan mijn vorige twee kaarten! Zo zie je maar hoe veelzijdig de Thoughtful Branches Bundel is! Deze bundel is! Echt een MUST HAVE voor kaartenliefhebbers!!





Gebruikte materialen:
Inkt: Soft Sky, Smoky Slate, Pear Pizzazz.
Cardstock: Soft Sky, Smoky Slate, Pear Pizzazz, Whisper White.
Bundel: Thoughtful Branches
Pinches: Scalloped Tag Topper, Banner Triple, Circel.
Embelishments: Ribbon Silver, Stampin' White Emboss Powder, Iridescent Ice Emboss Powder (retired)
Tools: Stampin Sponges, Aqua Painter.
Overige: naaigaren, baker's Twine grijs.



Misschien ben je nu al enthousiast geworden over de Thoughtful Braches Bundel! Je hebt dan nog de mogelijkheid om deze bundel in augustus met €6,- korting te kunnen bestellen!!!
Als je nu in deze laatste week van juli nog een bestelling doet van €60,- dan krijg je een tegoedbon van €6,- die je bij een bestelling in augustus kunt verzilveren! 
Meer informatie over de bonusdagenactie, kun je HIER lezen! Heb je vragen, dan kun je me ook altijd mailen! minkebrattinga@gmail.com

Als je nog wel wat op je verlanglijstje hebt staan, geef je bestelling dan uiterlijk zondag 31 juli aan mij door!!!

Ik ga het weekend gezellig even een paar daagjes weg, dus de laatste 2 kaartjes houden jullie nog van mij tegoed! Ik ga ze zeker nog maken en hier op mijn blog plaatsen! 
De Thoughtful Branches Bundel is nog de hele maand augustus te bestellen! Ik ben er zelf ook nog lang niet mee uitgespeeld!!!

Een heel gezellig en zonnig weekend!

De Stamp-in' groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...