donderdag 17 maart 2016

Het is weer Stamp with US on Thursday!

Het is weer donderdag, Gerjon en ik hebben elkaar weer uitgedaagd met onze eigen "Stamp with US Challenge"! Dit keer hebben we gekozen voor een scrap layout! Gerjon heeft een mooie kleurencombinatie gemaakt, waar we allebei mee aan de slag zijn gegaan!



Het afgelopen weekend kon ik tijdens de Scrap & Bep al lekker aan deze challenge werken! We moesten voor één project 1 grote foto meenemen. De opdracht was een scraplayout, die we aan de hand van een sketch moesten maken! Ik had daarvoor een leuke fleurige foto mee genomen die mooi matchte bij de kleuren die Gerjon voor onze challenge had uitgekozen!


De achtergrond heb ik eerst bestempeld met 2 van mijn clearblokken, De vierkanten vlakken heb ik ook weer terug laten komen in de laagjes gekleurd designpapier die ik over de achtergrond heb verwerkt! De titel en de embellishments heb ik uit kraft cardstock gestanst en geponst, en met stempels en inkt bewerkt. Als finishing touch heb ik nog een klein leuk kleurpalletje toegevoegd!





De materialen die ik voor deze layout heb gebruikt zijn van Stampin'Up!
Inkt:   Tempting Turquoise, Melon Mambo, Pumkin Pie, Daffodil Delight, Basic Black, Momento Black,
Stamps: Timeless Textures, Groovy Love, Flower Patch, Petite Petals, Papillon Potpourri, Number of Years.
Punches: Sweetheart, Banner Triple, Petite Petals, Bitty Butterfly, Word Window, Chevron Border.
Dies: Flower Fair Framelits, Little Letters Thinlits, Large Numbers Framelits.
Designpaper:  Tempting Turquoise, Melon Mambo, Pumkin Pie, Daffodil Delight.
Embellishments: The Lace Paper Doilies, Designer Buttons, Candy Dots.

Overige materialen: cardstock white, cardstock kraft, die cut sketchy rings, dutch clear stamps

Wil je weten hoe Gerjon deze kleuren op haar layout heeft verwerkt, kijk dan ook even op haar blog!! Hier kun je al een klein sneakje zien van de layout die Gerjon heeft gemaakt!


Leuk dat je even langs kwam! Je mag gerust een berichtje achterlaten, vinden we altijd erg leuk om te lezen!!!

Een hele fijne zonnige dag!

Minke.


2 opmerkingen:

  1. helemaal leuk Minke jou lo. heel grappig zo anders als die van Gerjon. super leuk.
    alvast een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze layout! Jullie hebben er beide een kleurig geheel van gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...