dinsdag 1 maart 2016

Inspiratiekaart 15 jaar!

Onze dochter was vorige week vrijdag jarig! Ze is 15 jaar geworden! Daar moest ik natuurlijk ook weer een mooie stoere meidenkaart voor maken!!! Ik had al iets met haar leeftijd in mijn hoofd en daar kunnen ook wel iets van ballonnen bij, dacht ik! De kleuren, daar moest ik toch wel even over nadenken! Paars/roze is haar lievelingskleur, maar turkoois vindt ze ook erg mooi! De combinatie van die twee kleuren had ik al een beetje in mijn hoofd! De stempelset "Number of Years" had ik al een tijdje in huis, dus die moest ik maar eens gaan gebruiken! Een mooie set om de leeftijd mee op een kaart te verwerken, helemaal in combinatie met de "Large Numbers Framelits Dies", daar kun je de cijfers dan ook nog mooi mee uitstansen! Omdat ik de kleur zwart wel stoer vind voor een tiener, heb ik deze gecombineerd met haar twee lievelingskleuren!

Op de achtergrond heb ik een techniek gebruikt die ik tegen kwam op Pinterest. The baby Whipe Techniek! Deze wilde ik wel eens uitproberen! De leeftijd van mijn dochter heb ik er lichtjes in de achtergrond doorheen gestempeld, Zo lijken de cijfers wel een beetje te zweven! Dat effect wilde ik ook proberen te bereiken op de kaart, wat me wel aardig is gelukt! Met 2 ballonnen uit de "Balloon Cellebration" stempelset, waar de cijfers van Lianne's leeftijd aan hangen te bungelen, is het toch echt wel een zwevende, stoere meidenkaart geworden!!!

Deze kaart heeft door de zwarte randen ook wel wat mysterieus, dus kon ik de kaart ook gebruiken voor de nieuwe maand challenge van de Inspiratieblog van Cards & Scrap! Het thema van deze maand is:

Black Backgrond!!!


Voor meer inspirerende Black Backgrond creatie van de andere designers, kun je een kijkje nemen op de Cards & Scrap Inspiratieblog! Laat je inspireren door deze mooie kaart of door de creaties van de andere designers en doe gezellig mee met deze maand challenge! Er is altijd een leuke prijs te winnen!




De materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn van Stampi'Up!:
Inkt: Rich Razzleberry, Temting Turqquoise, Momento Black, VersaMark, Emboss Powder Black.
Stempels: Number of Year, Balloon Celebration.
Framelits: Large Numbers Framelits Dies.
Puches: Balloon Bouquet Punch.
Cardtock: Whisper White, Basic Black, Rich Razzleberry, Temting Turqquoise.

Is er ook iemand die je misschien zo'n mooie kaart met een leeftijd erop verwerkt wilt sturen, dan kun je deze maken tijdens 't Stempeluurtje, iedere 2e en 4e maandag van de maand! Het is ook mogelijk een speciale kaart op bestelling te laten maken!
Stuur me een email voor meer informatie! minkebrattinga@gmail.com

Leuk dat je weer even langs bent geweest!

Ik groet je weer met mijn stempelgroetjes,

Minke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...