donderdag 3 maart 2016

De Stamp with US on Thursday Challenge!

Vandaag gaat onze eerste 2 wekelijks challenge van start!!! 
Deze challenge ga ik samen doen met mijn C&S teammaatje en collega SU demo Gerjon Aelbers! Wij zijn allebei enthousiaste stempelaars en we werken graag met de mooie inktkleuren van Stampin'Up! We maken niet alleen kaarten, ook kadoosjes en scrap/pl-layouts! Deze zullen we regelmatig in onze challenge afwisselen!!! 

We maken met onze challenge gebruik van een kleurenpalet, Deze bedenken we om de beurt en maak ik zelf! Op ons project gebruiken we dus allebei dezelfde kleuren, maar in het bedenken van een techniek, en het gebruik van stempels en andere materialen, dagen Gerjon en ik elkaar uit! Dat is nou het leuke van zo'n challenge! Op deze manier willen we elkaar inspireren om meer uit onze materialen te halen! We zijn er allebei SUper enthousiast over!!!


Met dit kleurenpalet hebben we als eerste voor een kaart gekozen. Een hele mooie zachte kleurencombinatie waar ik wel wat wilde ideeën bij had! Ik ben erg "In To The Black", dus die kleur komt dan ook zeker op mijn kaart naar voren! Met de "Black Accents" die ik veel toepas op mijn creaties, probeer ik de kleuren die ik gebruik meer tot uiting te laten komen! Deze Stamp-in'Art techniek, die ik voor mezelf heb ontwikkeld, wil ik nog verder gaan uitwerken op mijn projecten! 

Ik had eerst een hele andere techniek in mijn hoofd om toe te passen op mijn kaart, maar die kwam niet erg uit de verf! Ik zag op dat moment op facebook een kaart voorbij zweven, die mij zo inspireerde, dat ik gelijk wist dat mijn kaart heel anders zou worden dan ik in eerste instantie had bedacht! En ik vind hem eigenlijk SUper gaaf geworden, als ik dat tenminste van mijn eigen project mag zeggen!!!


De materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn van Stampi'Up!:
Inkt:  Bermuda Bay, Pool Party, Melon Mambo, Pink Pirouette, Soft Suede, Momento Black, VersaMark, Emboss Powder Black.
Stempels: Balloon Celebration. Balloon Builders.
Punches: Balloon Bouquet Punch.
Cardstock: Whisper White, Basic Black, Soft Suede.


De kaart die Gerjon heeft gemaakt voor onze gezamelijke challenge is ook een hele mooie inspirerende kaart!!! Hier krijg je alleen een sneakje van haar project zien, Ben je nieuwsgierig naar de kaart die Gerjon heeft gemaakt, neem dan een kijkje op haar blog!!!



Laat je gerust inspireren door onze challenge en pak je inkt, stempels en andere scrapmaterialen tevoorschijn en maak er ook wat moois mee!!!

Laat je ons weten wat je van onze challenge vind?  Dat vinden we zeker leuk om te lezen!!!

Tot de volgende keer!

Lieve Stempelgroetjes,

Minke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...