dinsdag 26 november 2019

Een Knuffel voor een jarige...

Hé hallo, leuk dat je mijn blog weer eens bezoekt!

Vandaag heb ik een leuke inspirerende post voor de #AGDUitdaging112019. Het is de laatste week dat je nog met onze maanduitdaging mee kunt doen.


Het thema van deze maand is de Schud-Techniek. Je weet wel, kleine scrapseltjes in een zakje die je zo leuk op je project kunt verwerken, zodat je het kunt schudden. Een leuk feestelijk detail!

Ik gebruik deze techniek vaak op een kaartje voor een jarige, dit keer heb ik er een wallet-card meegemaakt!


Je kunt van alles in zo'n schudzakje stoppen. Van de geponste randjes, van de vakjes waar ik de portemonnee kaart mee heb opgebouwd, heb ik de ponsels die uit de pons kwamen, in het schudzakje verwerkt. Op deze manier laat ik de details van de geponste randjes ook weer terug komen in het schudzakje. Het geeft net even iets meer aan je kaart, als je een onderdeel van je project ook in het schudzakje verwerkt.

------------------------------------------------------------------------------------

Gebruikte basismaterialen:
1 strook bruin cardstock 21x13 cm
1 strook beige cardstock 21x11,5 cm
1 strook bruin cardstock 21x10 cm
2 kaartjes beige cardstock 9x8,5 cm
1 kaartje beige cardstock 11,5x9,5 cm
jute lint / jute touw
stansen: labels en cijfers


De randjes van de kaartjes op de voorkant en in de binnenkant van de walletcard,  heb ik geponst met de nieuwe 2 Connect Punch van Meaningful-Crafts die vanaf 2020 uit komt! Een geweldig nieuw product, waar je zoveel leuke knutsels en verschillende maten boekjes mee kunt maken. Deze pons heb ik samen met mijn producent ontwikkeld, waar we onwijs trots op zijn! Alle informatie over de nieuwe producten kun je op mijn website Minke's Menaingful-Craft Designs vinden!

Gebruikte producten:

             

De #AGDUitdaging112019 loopt nog tot 30 november 23.55 uur, dus wil je nog meedoen, dan heb je nog 4 dagen de tijd om een leuk schud project te maken! Je inzending kun je plaatsen in de Creatief met Minke's Meaningful-Ceraft designs facebook groep!

Leuk dat je mijn blog weer even hebt bezocht. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met mijn feestelijke walletcard! Laat gerust een leuke reactie achter, die lees ik altijd graag!

Tot gauw!
Knuffel-groet,

Minke








1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...