maandag 5 augustus 2019

#AGDUitdaging082019 in regenboogkleuren...

Lieve blog-vrienden,
We hebben vandaag een paar schitterende vakantieprojecten voor jullie. Een nieuwe maand, met een nieuwe #AGDUitdaging in een kleurrijk thema!

Vakantie/Zomer in Regenboogkleuren! 


Afgelopen week heb ik samen met mijn dochter Lianne aan de nieuwe #AGDUidaging082019 gewerkt! Zo gezellig om samen als moeder en dochter te kunnen knutselen! Wat kun je dan als moeder trots zijn als je ziet hoe je dochter met haar eigen project bezig is en daar zelf zo blij van wordt! Op zo'n moment maakt mijn hart gewoon een sprongetje! Zo mag van mij de vakantie nog wel een paar weken duren!


  

Ik wilde mijn BuJo voor het nieuwe knutselseizoen een beetje opfleuren. De tabs, waar de maanden op gestempeld staan, heb ik eerst maar een mooi kleurtje gegeven. Het thema van de Uitdaging is vakantie. Augustus is voor mij ook de vakantie maand, dus heb ik maar een kleurrijke augustus pagina gemaakt. In deze maand kan ik veel leuke vakantieherinneringen verwerken. 


Ik probeer mijn BuJo helemaal een eigen uitstraling te geven. Ik vind het een mooie uitdaging om zo veel mogelijk met de producten van Anna Gretha Design in mijn BuJo te werken. Omdat in alle AGD producten hetzelfde lettertype is verwerkt, krijgt mijn BuJo ook helemaal een eigen stijl. Vooral met de #BuJo.nl producten, die speciaal voor een BuJo zijn ontworpen. Ook de thema Stempels van AGD zijn heel mooi in een BuJo te gebruiken. Iedere maand weer een inspirerende quote!

Eind augustus ga ik starten met een reeks BuJo workshops met de #BuJo.nl producten van Anna Gretha Design! Wil je ook zo'n mooie persoonlijke BuJo maken, kijk dan op mijn website voor meer informatie en hoe je je kunt aanmelden!


Gebruikte materialen AGD:

      

    

----------------------------------------------------

Lianne

Ik heb deze layout gemaakt voor mijn deelname aan de AGDUitdaging. Ik doe dit jaar voor het 2e jaar vrijwilligerswerk bij stichting vakantiespelen, wat inhoud van 9 tot 17 uur kinderen vermaken in het bos. Elke kleur wordt op de foto gezet met Twinky (de mascotte van de vakantiespelen). Ik heb zulke goede herinneringen aan deze week en aangezien het thema vakantie was,.wilde ik hier mijn layout over maken.

Het thema van onze kleur was muziek, de kleur die ik had was rood. Wat op de layout duidelijk te zien is. Wij hebben in de week ook een lied geschreven met de kinderen, ook deze heb ik op de layout verwerkt.


Ik begon met het maken van een mandala, op de achtergrond. Deze heb ik met een waterperceel en verschillende rood tinten Card Deco Inkt,  ingekleurd. Toen dat klaar was heb ik er een Tijd Stempel van Anna Gretha Design in gestempeld. Deze koos ik omdat de week zo druk en snel ging dat ik eigenlijk geen tijd had om te genieten, maar dit heb ik zeker wel gedaan!


Daarna ben ik muzieknoten op de achtergrond gaan stempelen met rood en zwart. Ook heb ik nog wat muzieksleutels en muzieknoten getekend. Toen heb ik een rood karton uit gesneden wat het kader is geworden om de foto heen. Ook maakte ik een kader voor het geschreven lied. 

Het lied heb ik voornamelijk zelf geschreven. Er zit ook de Kleuren Stempel van Anna Gretha Design in verwerkt. Daarna heb ik uit een bruin stuk karton bomen gestanst en deze bruin geïnkt met Card Deco Inkt. Ook heb ik 3 bladeren uit groen gestanst. Toen ben ik nog op zoek gegaan naar leuke houtjes, brads, bloemetje en blaadjes om de layout mee af te maken. Ik heb de bladeren en bloemen met brads vast gemaakt aan de layout. De houtjes, foto, muziek tekst en de gestanste bomen heb ik vast geplakt met dubbelzijdig tape. Als laatste heb ik in twee hoeken nog wat Enamal Dots opgeplakt als finishing touch!


Gebruikte materialen AGD: 

       

  

-------------------------------------------------

Tof dat je onze post even hebt gelezen. We hopen dat je er net zo van hebt genoten, als wij samen van het knutselen! Misschien ben je nu wel heel erg geïnspireerd en wil je wel eens met ons mee knutselen! Je bent van harte welkom in ons Knutselatelier in Wieringerwerf!

Wil je nog meer inspiratie van onze andere design teamleden, dan kun je nog even op de inspiratieblog kijken, waar je nog meer mooie vakantieprojecten kunt vinden!

Een lieve kleurrijke, vakantie Knutsel-groet,

Lianne en Minke


2 opmerkingen:

  1. Lijkt mij ook zo gezellig om met mijn dochter te fröbelen, maar helaas ze werkt 5 dagen in de week.
    Leuke Bujo Minke en wat een pracht lootje heeft Lianne gemaakt. Zo leuk met de tekst ROOD. Een pracht herinnering zo.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Samen een hobby uitoefenen is super leuk. De stempels van AGD zijn zo veelzijdig je kunt er alle kanten mee op. Mooi Minke hoe je je Bujo helemaal eigen maakt. Lianne je layout is een mooie herinnering aan een gezellige periode. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...