maandag 15 juli 2019

Een Knuffel als herinnering...


Een kaartje voor een jarige, die heb je wel met regelmaat nodig en daar hoort bij mij altijd een Knuffel bij!


Omdat ik de distress techniek op mijn kaartje heb toegepast, kon ik dit kaartje mooi gebruiken om vandaag te plaatsen als herinnering van de AGDUItdaging072019, die op 1 juli van start is gegaan.


De distress techniek, kun je op heel veel verschillende manieren op je kaartje toepassen! Mijn kaartje is in verschillende laagjes opgebouwd. Zowel de randen van het achtergrond kaartje, als van de kaartjes waar de tekst op is gestempeld, zijn met een kleur inkt, die ik in de achtergrond heb gebruikt, en een blending tool ge-distressed. Door gebruik te maken van een blending tool, krijg je mooie scherpe randjes langs je kaartjes, waarmee je je laagjes wat meer accent geeft.  


Distressen is een hele mooie techniek die de verschillende laagjes op je project heel mooi weergeven.



Gebruikt materialen AGD:


Wil je ook leren hoe je deze mooie techniek kunt toepassen op je eigen projecten? Dan kun je je aanmelden voor de cursus Stempel Technieken die vanaf juli in het atelier Minke's Knutsel-tijd van start gaat. Kijk voor meer informatie over deze cursus op de website van Minke's Knutsel-tijd.

Wil je nog meer inspiratie over de distress techniek, kijk dan even op de Inspiratieblog van Anna Gretha design, waar je de voorbeelden van de andere designers kunt vinden.

Leuk dat je even langs bent geweest om mijn post te lezen.
Tot de volgende keer!

Knutsel-groetjes,

Minke








1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...