maandag 16 december 2019

Een dikke warme KerstKnuffel...

Vandaag krijg je van mij een dikke warme Kerst Knuffel! Een kerstattentie met een beetje licht en een beetje warmte, mijn bijdrage voor de #AGDUitdaging122019. Het thema van deze maand is Kerst/Feest. In deze feestmaand is het altijd leuk om iets persoonlijks iemand te geven. 


Ik heb met een label pons de uiteinden van een strook cardstock geponst. In het midden van de strook heb ik met dubbelzijdig tape een waxinelichtje vast geplakt. Met een stukje twine touw heb ik de uiteinden aan elkaar vast gemaakt. Voor de tekst heb ik uit verschillende Stempels van Anna Gretha Design een woord gebruikt. Uit de Knuffels heb ik Dikke Knuffel van elkaar af geknipt. Het woord Kerst komt uit de Scrapbooking Stempelset en het woord warme heb ik uit de nieuwe December Stempelset van het het woord Chocolademelk af geknipt. Je moet er maar op komen. Creatief met woorden!


Gebruikte Producten AGD:

        

--------------------------------------------------------

De #AGDUitdaging122019 loopt nog tot 31 december 23.55 uur, dus wil je nog meedoen, dan heb je nog even de tijd om een feestelijk kerst project te maken! Je inzending kun je dan plaatsen in de Creatief met Minke's Meaningful-Craft Designsdesign facebook groep!

Leuk dat je mijn blog weer even hebt bezocht. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met mijn kerstatentie. Laat gerust een leuke reactie achter, die lees ik altijd graag!

Tot gauw!
Knuffel-groet,

Minke





1 opmerking:

  1. Een leuke kleine attentie met de mooie stemels van Anna Gretha design. Ik wens je met je gezin hele gezellige feestdagen en een gezond, succesvol en creatief 2020. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...