zondag 28 april 2019

Een bloemetje, omdat je jarig bent...

Afgelopen week was ik een weekje bij mijn moeder om haar een beetje te ontlasten, nu mijn stiefvader erg ziek is. Ik had ook een tasje met wat knutselspullen mee om wat kaartjes te kunnen maken, als ik even wat tijd voor mezelf had. Mijn moeder was dinsdag 23 april jarig, dus daar wilde ik in ieder geval een kaartje voor maken.


Met de beperkte materialen die ik mee had genomen, heb ik toch een leuk kaartje kunnen maken. Ik heb de achtergrond eerst bewerkt met de nieuwe Card Deco Essentials Pure inkt, door deze op een kraftsheet aan te brengen en met een spuitje water te vermengen. Het kaartje er even lichtjes door gehaald en gedroogd met de heattool. Met dezelfde kleuren inkt heb ik de bloemetjes van de Bloemen Stempelset lichtjes in de achtergrond afgedrukt. Ik had al een paar bloemen uitgestanst, die ik had meegenomen, dus daar hoefde ik alleen  maar de bloemetjes op te stempelen. Ik had nog een restje zigzag lint in mijn tasje, die ik leuk onder de bloemetjes kon verwerken. Met het verjaardagsknuffeltje was het verjaardagskaartje voor mijn moeder klaar.

Omdat ik lekker bezig was, heb ik gelijk nog maar een kaartje gemaakt voor een jarige collega. Dit kaartje had ik al gemaakt voor de #AGDUitdaging042019, die ik erg leuk vond om nog een keer te maken.


Ik heb dit kaartje gemaakt met de maskeer techniek. Hoe ik dit kaartje heb gemaakt, kun je in het filmpje zien, wat ik op de AGD Inspiratieblog heb geplaatst. 

Welke Producten ik heb gebruikt in deze 2 kaartjes, heb ik ook op de AGD Inspiratieblog omschreven. Ook vind je op de AGD Inspiratieblog alle informatie over de #AGDUitdaging042019, waar je nog tot 5 mei aan mee kunt doen.

Leuk dat je even langs bent geweest om mijn post te lezen. Je mag ook een reactie achterlaten, die lees ik altijd graag.

Liefs en een Dikke Knuffel-groet,
Minke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...