woensdag 1 mei 2019

1 jaar AGD Inspiratieblog...

Het is vandaag een beetje feest, want de Inspiratieblog van Anna Gretha design bestaat 1 jaar! Voor deze dag heb ik een mooie feestelijke pagina in mijn Creatieve Journal gemaakt!



De teksten uit de nieuwe Stempelset Tijd, die vanaf half mei uitkomt, kun je heel mooi combineren met de andere producten van AGD en ook met andere merken.



Ik heb een nieuwe achtergrondstempel, Time Capsule, van AALL & CEATTE gebruikt, omdat ik die heel mooi bij de tekst vind passen die ik had uitgekozen voor deze pagina.



Op de Inspiratieblog van Anna Gretha design kun je nog meer feestelijke inspiratie vinden van een aantal andere designers die ook een mooi project hebben gemaakt met de nieuwe Stempelset Tijd.


Leuk dat je even langs bent geweest om mijn feestelijke post te lezen. Laat je ook even een reactie achter, die lees ik altijd erg graag! 

Ook al heb ik er vandaag geen TIJD voor, toch ga ik me even ontspannen en gezellig met mijn dochter op stap!

Een fijne dag en tot een volgende keer!

Knutsel-groetjes,

Minke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...