maandag 16 juli 2018

Geslaagd, dat verdient een Knuffel...

Het thema van de Anna Greteha design KnuffelChallenge van deze maand is Hoera Geslaagd! En een geslaagde verdient natuurlijk een Knuffel! De 3 geslaagde hebben inmiddels hun kaartje ontvangen, dus kan ik ze vandaag laten zien! 


2 van de 3 kaartjes heb ik gemaakt met Pixie Powder  en 1 kaartje van een reststukje wat ik had bewerkt met stempelinkt.


Voor de tekst geslaagd heb ik de lettertjes uit de Alfabet Stempelset op zwart cardstock gestempeld met VersaMark inkt en met wit Embossing Powder heat embossed. De felicitatie Knuffel komt uit de Stempelset Knuffels


------------------------------------------------------
Lianne

Ik heb deze journal gemaakt omdat ik geslaagd ben en de foto is gemaakt dat ik net geslaagd was. 


Ik heb deze Journal gemaakt met VersaMagic inkt en de kleuren van de vlag gebruikt. De harten uit de Anna Gretha's Knuffels Stempelset heb ik ook gestempeld met rood en blauw. Een Dikke Knuffel voor mezelf vond ik er wel leuk bij en ook de datum dat ik geslaagd was! Deze komen uit de Stempels Alfabet  en de Knuffels 


Ik ben er erg trots op, dat ik geslaagd ben en dat ik deze Journal voor mijzelf heb gemaakt!


Gebruikte producten Anna Gretha design

        

Je kunt nog t/m 31 juli meedoen met onze #KnuffelChallenge072018
De #KleurenChallenge062018, die sluit vanavond om 23.55 uur!
Als je nog mee wilt doen, vergeet dan niet op tijd je inzending HIER te plaatsen!

Leuk dat je even langs bent geweest en misschien ben je nu wel geïnspireerd door onze leuke feestelijke projecten, dus doe gezellig met ons mee!

Knuffel-groetjes,
Lianne en Minke.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...