vrijdag 19 augustus 2016

Video tutorial Home Deco in Art!

Het is me eindelijk gelukt om mijn video tutoial te maken van de "Home Deco in Art", die ik vorige week voor de Thursday Challenge heb gemaakt! Het is best nog wel een klus geweest om al die stukjes film aan elkaar te monteren. De techniek die ik op de achtergrond van mijn creatie heb toegepast wilde ik duidelijk in mijn video tutorial weergeven.


Als ik met een project begin, maak ik ook meteen kleine stukjes film van de stappen die ik doe. Ik maak niet eerst een voorbeeld, maar begin met filmen als ik aan een nieuw project begin. Meestal weet ik dan ook niet van te voren wat ik ga maken en welke techniek ik ga toepassen. Ik leg wat materialen klaar waar ik mee wil gaan werken en dan ontstaat er soms vanzelf iets nieuws!


Alle stappen die ik doe worden los van elkaar gefilmd. Ik pak er tussendoor wel eens wat materiaal bij, wat ik op dat moment aan mijn project wil toevoegen. Het is ontzettend leuk om op deze manier leuke projecten te maken. Het stimuleert me om nieuwe technieken te ontwikkelen en deze op verschillende manieren toe te passen op mijn creaties! Ook als ik mijn filmpjes terug kijk, krijg ik soms spontaan weer een idee voor een volgend project! Het geeft mij heel veel voldoening om op deze manier met mijn hobby bezig te zijn en dit nu met jullie te kunnen delen!

Ik hoop dat ik jullie met mijn video tutorial "Home Deco in Art" weer heb kunnen inspireren! Ga er maar lekker voor zitten en geniet!



Ik ga nog een paar dagen lekker genieten van mijn vakantie en hoop volgende week een aantal nieuwe filmpjes met deze set voor jullie te kunnen maken! Dit is echt wel mijn favoriete set uit de nieuwe Herfst-Winter Catalogus die vanaf 1 september te bestellen is! Hier ben ik lang nog niet mee uitgespeeld!

Een fijne vakantie groet!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...