woensdag 24 augustus 2016

Thoughtful Branches deel 5 Vintage Trees!

Vorige week zijn we lekker een weekje op vakantie geweest. Ook dan gaat er een klein vakantie stempeltasje mee voor de nodige ontspanning! Het was de hele week prachtig weer, dus heb ik lekker onder de bomen in de schaduw een paar dagen wat kaartjes kunnen maken!


Door de bomen rond de caravan en de stralende blauwe lucht kreeg ik gelijk inspiratie om met de "Thoughtful Brances" een paar mooie vintage kaartjes te maken! Er stond een zacht klein briesje, waardoor er steeds kleine blaadjes van de bomen op mijn stempelwerk vielen! Zo heerlijk om in die sfeer een paar mooie stijlvolle kaartjes te kunnen maken! Ik had gelukkig ook precies alles bij me wat ik nodig had om deze vintage kaartjes te kunnen maken!

Ik ben begonnen met een paar achtergrondkaartjes te maken met inkt, water een zout. Met deze techniek creƫer je hele mooi effecten op je kaarten. Verder heb ik de achtergronden nog wat bewerkt met inkt en de Sponge Brayer. Van een paar achtergrondkaartjes heb ik verschillende onderdelen uitgestanst en op de kaartjes verwerkt!



Gebruikte materialen:
Inkt: Mint Macaron, Soft Suede
Cardstock: Mint Macaron, Soft Suede en Whisper White
Stamps: Thoughtful Branches
Dies: Beautiful Branches Thinlits




De Thoughtful Branches Bundel is nog t/m 31 augustus te bestellen, zolang de voorraad strekt!
Dus mis hem niet!!!

In mijn vorige berichten Thoughtful Branches Deel 1   Deel 2  Deel 3 en DEEL 4 kun je nog een paar voorbeelden zien die gemaakt zijn met deze prachtige bundel!


Wil je al een bestelling doen of heb je eerst nog vragen, dan kun je me altijd mailen minkebrattinga@gmail.com


Het is vandaag  weer zo'n mooie stralende zonnige dag! Kijken of ik ook nog een mooie zomerse kaart kan maken met Thoughtful Branches Bundel!

Een zonnige stempelgroet,


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...