dinsdag 15 december 2015

Scrapuitdaging 31 C&S

De laatste scrapuidaging van de Challengblog van Cards & Scrap alweer van dit jaar! Wel een leuke uitdaging om het jaar mee af te sluiten!
Gebruik sterren op je layout!!!

Ik heb dit keer niet speciaal een layout hoeven maken! Deze layout paste zo mooi bij de opdracht voor deze maand, dat ik dan ook gekozen heb om deze als inspiratie layout voor de scrapuitdaging te plaatsen! Een Project Life layout van de geboortedag van onze zoon. Ik heb niet alleen sterren op de layout verwerkt, ook op zijn geboortekaartjes staat de tekst, "ogen als sterretjes"!
Dit project heb ik ook mogen presenteren in de vorige uitgave van het tijdschrift Cards & Scrap, waar ik erg trots op ben! De Project Life materialen die ik heb gebruikt zijn de Hello Baby Boy Card Collection van Stampin'Up! Een prachtig kit om te gebruiken voor babyalbums! Er is ook een Hello Baby Girl kit van Stampin'Up! Deze gebruik ik voor het babyalbum van onze dochter!
De sterren die ik op de layout heb verwerkt zijn van de Stempelset Be the Star van Stampin'Up met de bijbehorende Stars Framelits Dies!

Op de Challengeblog van Cards & Scrap staan nog een paar mooie inspirerende layouts van de andere designers. Neem gerust een kijkje!







Deze scrapuitdaging wordt gesponsord door HobbyResort




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...