dinsdag 1 december 2015

Reminder scrapuitdaging 30


Op de eerste dag van december mag ik weer een mooie layout plaatsen voor de lopende scrapuitdaging van Cards & Scrap! Mooier kan ik deze dag niet beginnen!!!
De layout die ik heb gemaakt is van de laatste dag van december 2014. Ik vond het wel toepasselijk om deze layout op 1 december als inspiratie voor jullie bij de scrapuitdaging te plaatsen! Vorig jaar vond ik het zo leuk om de maand december van dag tot dag vast te leggen in een december album, dat ik dit natuurlijk dit jaar ook weer ga doen! Vandaag is dus mijn 1e dag!!!

De opdracht van de scrapuitdaing is "clips" toevoegen! Nou daar heb ik er zo veel van, dat ik ze bijna op elke pagina van mijn December Daily heb verwerkt! Ook in mijn nieuwe Hallo December album zal ik heel wat leuke "clips" tussen mijn foto's schuiven!!! 

Op het C&S blog kun je ook nog de voorbeelden van de andere designers van team SCRAP bekijken voor extra inspiratie! 



Deze scrapuitdaging wordt gesponsord door Creabest.
Een cadeaubon ter waarde van €15,-



Vandaag start ook mijn "Hallo December Kids Workshop" bij De Stamp-in'! Twee verschillende workshops heb ik ontwikkeld, één voor kinderen van 6-11 jaar en één voor tieners van 12-16 jaar! Wat deze kids workshop inhoud, kun je HIER lezen!!! Je kunt deze workshop ook online volgen!
Dit gaat een super leuk project worden! We hebben er met z'n allen zin in!!!

Leuk dat je langs kwam! Laat gerust een reactie achter, ik lees ze graag!

Decembergroetjes,

Minke.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...