woensdag 30 december 2015

Een toost op het nieuwe jaar!

Met de laatste "spreuk van de week" van zondag 27 december bij de Chalengeblog van Cards & Scrap sluit ik een mooie periode af en toost ik op het nieuwe jaar!
Twee jaar heb ik samen met nog twee teamleidsters van het Challengeblog, Aletta Heij en Tinie Hoogvliet, dit super leuke blog mogen beheren. Met veel plezier heb ik maandelijks de scrapuitdagingen gedaan. Ook zat ik in het workshop team om regelmatig een leuke workshops voor het challengeblog te bedenken! Nu hebben wij unaniem besloten vanaf 2016 te stoppen met het beheer van de Cards & Scrap Challengeblog!
De blog gaat nu een gezellig inspiratieblog worden, met heel veel leuke workshops en uitdagingen, voor zowel scrappers als kaartenmakers! Vanaf 2016 gaan medewerkers van Scala dit blog beheren! Natuurlijk blijven we alle 3 nog wel als designers meewerken aan dit nieuwe inspiratieblog!!!
Er gaat het een en ander veranderen, maat dat lezen jullie ter zijner tijd wel! Ik heb er in ieder geval zin in om ook weer mee te mogen werken aan dit nieuwe Inspiratieblog van Cards & Scrap! We hopen natuurlijk dat jullie ons wel blijven volgen en er veel inspiratie zullen vinden!!!
Ik wens iedereen alvast een hele goed uiteinde en een goed begin van 2016! Maak er weer een mooi creatief nieuwjaar van!!!

Creatieve groetjes,
Minke.

EEN TOOST OP EEN CREATIEF EN INSPIREREND NIEUWJAAR!!!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...