dinsdag 21 augustus 2018

Creativiteit is mijn favoriete kleur...

Leuk om weer een bijdrage te mogen maken voor de nieuwe #KleurenChallenge082018.
Ik heb er dit keer voor gekozen om niet een project in mijn Journal te maken maar op wit stevig papier. Ik heb met een mask het patroon op de achtergrond gekregen. Met de kleuren voor de challengr uiteraard.


De Inkt en de Markers die ik daarvoor heb gebruikt zijn van Memento.Ze zijn echt super mooi. Uiteraard gebruikte ik de Kleuren Stempel om hem helemaal af te maken. Ik ben er erg trots op!


Leuk dat je even bij mij langs bent geweest om ook mijn bijdrage voor deze leuke KleurenChallenge te bekijken en mijn post te lezen. Doe ook gezellig met ons mee!

Groetjes Lianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...