dinsdag 28 maart 2017

Heb je ook een creatieve hobby?

Misschien is Stampin'Up! dan ook wel iets voor jou!!!

Weet je hoe leuk het is om samen met anderen je hobby te delen en elkaar te inspireren met al je creatieve ideeën! Dat kan echt, want de mogelijkheden bij Stampin'Up zijn oneindig!!!


Welke mogelijkheden biedt Stampin'Up?
-Alle materialen zijn qua kleur op elkaar afgestemd, zoals: inkt, cardstock, designpapier, lint, enz.
-Met verschillende stempeltechnieken maak je in een handomdraai prachtige stijlvolle kaarten!
-Veel mogelijkheden om persoonlijke cadeauattentie's te maken!
-Op een snelle en creatieve manier al je persoonlijke herinneringen in een mooi Project Life album verwerken!
-Mixen & Matchen met allerlei materialen en tchnieken 
-Meer dan 40.000 collega's waarmee je je inspiratie kunt delen!

Wat maak je dan zoal met al die mooie producten?


De materialen van Stmpin'Up zijn niet alleen leuk voor het maken van kaarten en kleine kadoosjes, maar ook geweldig om je scrap en project life projecten mee te verfraaien! Ik, als voormalig scrapper, ontdekte dat al vrij snel! En met al die mooie kleuren inkt en stempels kun je ook prachtige art journals en mixed media projecten maken! Zoveel mogelijkheden, DAT WIL JIJ TOCH OOK! 

Zelf ben ik, om precies te zijn, 3 jaar geleden met al deze hobbymaterialen gaan werken. Ik heb in deze 3 jaar geleerd om veel meer uit de materialen te halen, dan waar ze voor bedoeld zijn! Lekker mijn eigen creativiteit loslaten op een nieuw product, vond ik een grote uitdaging!

Nu wil ik jou ook uitdagen en de kans geven om kennis te maken met de hobbymaterialen van Stampin'Up. Nog een paar dagen kun je mee profiteren van een aantal mooie gratis producten. Ik zou zeggen, "grijp je kans nu het nog kan". 

In deze laatste week van de Sale-a- Bration heb je nog de mogelijkheid om je eigen starterkit te kiezen, met een aantal extra gratis producten, als je dit grote avontuur met mij samen aan durft te gaan! Het is een avontuur waarin je helemaal je eigen gang kunt gaan. Je kunt er helemaal je eigen creativiteit op los laten. 

In mijn team draait alles om inspiratie! 

Elkaar inspireren met ideeën staat in mijn team bovenaan! Samen met dezelfde hobby bezig zijn kan heel inspirerend zijn! Je werkt allemaal met dezelfde materialen, maar gebruikt ze misschien op een hele andere manier! Dat kan voor een ander weer heel inspirerend zijn! Je leert daardoor meer uit de materialen te halen en jezelf verder te ontwikkelen! Binnen het team zullen er regelmatig gezamenlijke activiteiten zijn om ideeën met elkaar uit te wisselen en elkaar te inspireren! Als teamleden wat verder uit elkaar wonen, kunnen deze activiteiten ook online via een besloten facebookgroep plaatsvinden!!!

Wat zijn jou voordelen?
-20% korting op alle materialen!
-Al je materialen snel in huis!
-Profiteren van heel veel voordeeltjes!
-Gratis producten verdienen!

Instapkorting!

Vanaf het moment dat je instapt, mag je voor €175,- aan producten uitkiezen en je betaald slechts €129,
Dat is nou een mooie instapkorting voor je starterkit! Tijdens de Saale-a-Bration periode van 4 januari t/m
31 maart 2017 mag je dan nog 2 stempelsets EXTRA uit de voorjaars catalogus of uit de jaar catalogus
kiezen! Hiermee heb je dan een mooi basis pakket waar je al snel mee aan de slag kunt gaan!

Twijfel je nog en wil je eerst wat meer informatie of wil je weten hoe je in mijn team in kunt stappen, stuur dan een email naar minkebrattinga@gmail.com. 

Een lieve Stamp-in' groet,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...