maandag 28 september 2020

Blog Hop - Knuffels op design papier...

Leuk dat je ook even bij mij langs hopt om mijn kaartje te bekijken! Je bent hier gekomen via het blog van Eva.


Ik heb een heel bijzonder kaartje gemaakt voor een heel bijzonder persoon. De hoofd kassière van de supermarkt waar ik werk, gaat helaas afscheid van ons nemen. Ze moet namelijk naar een ander filiaal toe. Dus ik wou haar een mooie knuffelkaart geven. 


Een mooie gelegenheid om een persoonlijk Knuffelkaartje te maken met het mooie nieuwe Knuffel design papier van Anna Gretha Design
Ik heb 5 velletjes met de zelfde kleurstijlen gekozen om mee te gaan werken.
Ik heb eerst de tekst
uitgeknipt, die ik voor dit kaartje wilde gebruiken, samen met de vlinders.

Toen ging ik bepalen wat ik op de achtergrond en op de voorgrond wou hebben. 
Daarna ben ik alles gaan voorsnijden (de vierkanten, rechthoeken, strook op de achtergrond)
Toen heb ik nog 3 Tabs uit gestanst en doormidden geknipt. 
Vervolgens heb ik wel 4 keer alles anders neergelegd, ik was steeds niet tevreden. 
Toen ben ik alles met 3d tape gaan opplakken, ik vind dat deze tape voor een mooi effect zorgt op deze kaart.


Ik ben echt heel trots op het resultaat en hoop mijn
hoofd kassière hiermee te verrassen!

Leuk dat je mijn post ook hebt gelezen en tot een volgende keer.

Als je bij mij bent begonnen, dan kun je, door op de pijl te klikken, verder hoppen naar de blog van Minke, waar je ook een heel mooi "Knuffel" project kunt vinden!

Heel veel blog-plezier!

Groetjes Lianne


6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...