maandag 17 augustus 2020

Best Friends...

Mijn bijdrage voor de #MC8 Inspiratiepost van Meaningful-Crafts

Creatief met letters

--------------------------------------------------
Voor een jarige vriendin heb ik een home deco gemaakt waarin ik een quote heb verwerkt, die onze vriendschap weergeeft. We kennen elkaar al zo lang, dat ik dit wel een mooi symbool vond voor onze vriendschap.

Best Friends...

Ik ben begonnen met het uitmeten van hoe groot de woorden en zinnen zouden worden en aan te geven op papier waar ik ze wou hebben. Toen kon ik zien welke ruimtes ik over hield. Daar ben ik het wit toen eerst gaan opvullen met een stencil met allemaal rondjes met verschillende kleuren inkt.

Daarna ging ik met zwart de achtergrondstempel met de harten er nog overheen stempelen.
Vervolgens heb ik op een apart wit blaadje de vetplantjes en de veer gestempeld en met de framework stempel er een randje omheen gestempeld. Die heb ik toen uitgeknipt en even apart gelegd.
Toen ging ik de letters uitstansen uit zwart papier. Elke eerste letter van de zin heb ik uit gekleurd papier gestanst en op een klein zwart rondje geplakt voor het contrast.

Nadat ik alles had bestempeld en uitgestansd, ben ik begonnen met het stempelen van best en friends. De friends letters heb ik aan de bovenkant dezelfde kleur gegeven als de zijkant naar beneden. Hierna ging ik de letters opplakken op de daarvoor uitgemeten lijnen. 
Ten slotte heb ik nog de veer en de vetplantjes er bij op geplakt om het mooi af te werken.



---------------------------------------------------------------------

Gebruikte materialen:



Stansenset: Alfabet


Clear Stamp Frameworks


---------------------------------------------------------------------

Leuk dat je er was. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Tot een volgende keer!

Groetjes Lianne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...