dinsdag 19 juni 2018

AGD KleurenChallenge. Laat jouw kleuren leven...

Brengt creativiteit ook meer kleur aan jouw levan? Doe dan mee met de nieuwe Kleuren Challenge van Anna Gretha design! 


Mijn bijdrage voor deze Challenge is een mooie pagina in mijn Creatieve Journal! Ik vind het heerlijk om allerlei verschillende technieken met heel veel kleur in mijn Journal te verwerken. 


Ik heb de pagina's eerst gesponst met Chalk Cloud Blending Ink van Cosmic Shimmer en de randen van de pagina's bewerkt met Gelatos. Door lekker te spelen  met kleur en met verschillende stempelproducten, creëer je verschillende laagjes in de achtergrond. Met een fineliner nog wat accenten rond de pagina's aangebracht. De Kleuren tekststempel heb ik los van elkaar geknipt en een beetje speels opgeplakt. 


Gebruikte materialen Anna Gretha design:

    

------------------------------------------------------
Lianne

Ik heb deze Art Journal gemaakt met de Dew Drops van VersaMagic. Dit vind ik mooie inkt. Het zijn kleine inktblokjes, dus geen geknoei om je stempels of op je clearblock. Ik heb het Stencil en Stempelsets Kleuren en Anna Gretha's Knuffels van Anna Gretha design gebruikt. Het is mijn eerste Journal, die ik heb gemaakt en daar ben ik best trots op!



Wil je nog meer inspiratie, kijk dan op de Inspiratieblog van Anna Gretha design. Daar vind je nog meer Kleurrijke voorbeelden van de andere designers!

Gezellig dat je even langs bent geweest, we hopen je gauw weer te zien!
Laat je ook een leuk berichtje achter? Die lezen we graag!

Tot gauw! Lieve groet,

Lianne en Minke.


3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...