woensdag 27 januari 2016

't Kinderknutselatelier!

Vanmiddag was 't kinderknutselatelier weer open voor een gezellige knutselmiddag! Een leuke knutsel uit de oude doos met de kinderen gemaakt. Ik had nog 3 leuke houten vogelhuisjes staan die we hebben gepimpt met de servettentechniek! Dit was eerst ook één van mijn hobby's, alles beplakken met servetten. Ik heb nog zoveel pakken servetten liggen, waar ik wel mijn hele wand mee zou kunnen behangen! Ik ga er nog maar een paar leuke kinderactiviteiten mee bedenken! De meiden waren vanmiddag in ieder geval erg enthousiast! Het is ook weer eens wat anders dan stempelen!


't Kinderknutselatelier is woensdag 10 februari weer van 13.30-15.30 uur open voor een gezellige knutselmiddag! Dan gaan we iets heel moois met stempels, zeep en inkt maken voor Valentijnsdag! Dat gaat een middag in "geuren en kleuren' worden! Wil je ook eens gezellig met ons mee knutselen, wordt dan ook lid van 't Kinderknutselatelier! Meer informatie over de kinder-kntutsel-activiteiten kun je in de activiteitenkalender vinden!!!

Ik heb vanmiddag weer genoten van mijn kinder-knutsel-clubje!!!

Leuk dat je even kwam kijken!!!
Je mag gerust een reactie achterlaten, ik lees ze graag!!!

Allemaal de stempelgroetjes van,

Minke.

1 opmerking:

  1. Mens wat ben je er toch weer druk mee. Jammer dat je zo ver woont william had graag meegedaan.
    alvast een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...