maandag 25 januari 2016

Scrap-in' Your Life!


Het Hallo December-Scrap-in' Your Life Project
is finished!!! 

Zaterdagmiddag hebben we het "Hallo December-Scrap-in' Your Life" moeder/kind project afgesloten!  Er hebben in totaal 6 kinderen, samen met hun moeders, aan dit "Hallo December" album gewerkt! Zo leuk om te zien hoe moeders samenwerken met hun kinderen. De kinderen zoeken de achtergrondkaartjes uit en de moeders verwerken de foto's in de hoesjes. Er wordt van alles gesneden, gestanst, gestempeld, getypt en geplakt! Een van de kinderen had zelfs de kerstkaarten, die ze in december hadden gekregen, als achtergrondkaartjes in haar album verwerkt! Je moet maar op het idee komen! Met de ponsjes uit de materialen kit die ze bij de workshop hadden gekregen werden de laatste kaartjes nog wat versierd! Het eindresultaat is echt super! Wat ben ik trots op mijn "Crea Kids Clubje" Het zijn echte scraptalentjes! Ze hebben de fijne kneepjes van het scrappen al aardig onder de knie! En dan het geduld wat de moeders hebben om dit project samen met hun kinderen te kunnen doen! Ook iets om trots op te zijn! Ik heb er als moeder ook heel erg van genoten dit album samen met mijn dochter te maken! Met heel veel enthousiasme hebben ze allemaal aan hun eigen albums gewerkt! Ze zijn ten opzichte van elkaar heel verschillend. De een had aan 2 pakjes insteekhoesjes genoeg en de ander had er zelfs aan 3 te kort! Sommige zullen nog wat extra tijd nodig hebben om het album helemaal at te maken!!!
Ze hebben allemaal een prachtige zelfgemaakte herinnering van een maand december in hun jonge leven gemaakt, waar ze met veel plezier in terug kunnen kijken!!!


Scrap-in' Your Life kennismakingsworkshop!
zaterdag 6 februari 2016
14.00-16.30 uur!


Misschien wordt je nu ook wel erg enthousiast en wil je dit ook wel samen met je kind(eren) doen, of misschien wil je voor jezelf alleen een album maken! Meld je dan aan voor de Scrap-in' Your Life kennismakingsworkshop op zaterdag 6 februari! Neem een paar leuke foto's mee en je zult zien hoe leuk je deze op een "klein" kaartje kunt scrappen en in een "groot" album kunt verwerken! Ik kan je garanderen dat dit heel erg verslavend is, als je het eenmaal hebt gedaan! Meer informatie over mijn Scrap-in' Your Life workshops kun je HIER lezen! Je kunt me ook altijd mailen, als je nog vragen hebt!!! minkebrattinga@gmail.com.

Wie weet zie ik je zaterdag 6 februari op de kennismakingsworkshop of op één van mijn andere Scrap-in' Your Life workshops, die de komende maanden in mijn workshopagenda komen te staan!!!
Houdt mijn blog dus in de gaten of wordt lid van "De Stamp-in' Nieuwsflits", als je niks wilt missen! Via mijn maandelijkse Nieuwsflits blijf je op de hoogte van alle workshops en activiteiten van De Stamp-in'!!! Je kunt je abonneren op De Stamp-in' Nieuwsflits door het contactformulier in de linkerkolom in te vullen. Je kunt ook gewoon een email sturen!!!

De komende week ga ik me weer lekker voorbereiden op heel veel leuke, nieuwe, spetterende en uitdagende workshops! Blijf me dus volgen!
Creatief bezig zijn is niet alleen mijn hobby, het is ook mijn manier van leven!!!
Voel je dat ook zo, maak er zelf dan ook weer een mooie creatieve week van!!!

Stempel-groetjes,

Minke!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...