dinsdag 6 oktober 2015

Scrapuitdaging 28 C&S - reminder

Vandaag staat mijn uitwerking in de reminder van de lopende scrapuitdaging bij de Challengeblog van Cards & Scrap! Het is wel een hele leuke uitdaging, waar ik wel een paar leuke ideeën bij kon bedenken. De opdracht is:
Creatieve Lettering!

Omdat ik al een tijdje met allerlei creatieve herfstactiviteiten bezig ben, had ik al een hele mooie herfstcreatie voor ogen! Het moest natuurlijk wel een "foto-scrap" worden, alleen had ik nog geen mooie natuurfoto's kunnen maken die ik daarvoor wilde gebruiken! Tot er op facebook een aantal mooie foto's van paddenstoelen voorbij kwamen! Direct de foto's op mijn telefoon gedownload, mijn selphyprinter aangesloten en de foto's geprint! Prachtig!!!
Ik heb al veel verschillende herfstcreaties gemaakt, verschillende stijlen herfstkaarten, een art journaling in herfstsfeer en nu heb ik dus deze mooie "herfst-scrap" op canvas gemaakt!

De "creatieve lettering" heb ik op 2 manieren toegepast! Met verschillende kleuren inkt heb ik de tekst AUTUMN in de achtergrond gestempeld en ik heb onder de foto's een embossing folder gebruikt!

De meeste materialen die ik heb gebruikt zijn van Stampin'Up!
Cardstock: Very Vanilla, Cajun Graze, Mosey Medow
Inktkleuren: Cajun Craze, Soft Suede, Hello Honey, Mosey Meadow
Masks: Happy Patterns
Stamps: Vintage Leaves, For All Things, Project Life Day to Day,
Framelits: Leaflets
Embossing Folder: Alphabet Press ( is niet meer leverbaar)
Linnen Thread

Overige materialen:
Gesso
Modelling paste
Alcohol
Herfst decoratiemateriaal

Het is een prachtige sfeervolle "home-decoratie"geworden om binnen, of buiten op een droge plek, op te hangen!
Wil je ook zo'n mooie "herfst-home-decoratie" maken, dan kun je je inschrijven voor een workshop op afspraak! Daarvoor kun je een email sturen naar minkebrattinga@gamil.com





Ik hoop dat jullie hier je inspiratie uit kunnen halen en misschien ook een mooie creatie met "creatieve lettering" kunnen maken! Je kunt HIER ook nog kijken voor meer inspirerende laoyuts van de andere designers van team SCRAP!

Leuk dat je even langs kwam! Laat gerust een reactie achter, die lees ik altijd graag!

De Stamp-in' groetjes,
Minke.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...