dinsdag 27 januari 2015

Scrapuitdaging 19 C&S - reminder

Dinsdag 13 januari is scrapuitdaging 19 van het Challengeblog van Cards & Scrap van start gegaan!
Vandaag krijgen jullie met de reminder nog wat extra inspiratie om alsnog mee te doen!
Als je vorige week, op die ene dag dat er weer wat sneeuw in delen van Nederland is gevallen, een paar mooie winterse kiekjes heb kunnen maken, dan kun je gezellig met onze scrapuitdaging meedoen! Je mag namelijk een "winterse" layout maken!

Dit is mijn voorbeeld die ik voor jullie ter inspiratie heb gemaakt! De foto's zijn wel van een aantal jaren geleden toen we nog een echte winter hadden!
Ik heb een layout in Project Life gemaakt! Weer eens wat anders. Ik scrap al heel wat jaren en nu wil ik Project Life ook onder de knie zien te krijgen. Ik heb met mijn mooie stempelmaterialen zelf de kaartjes gemaakt! Hoe ik dat heb gedaan, leg ik a.s. zaterdag uit, met de scrap tip van de week!



Deze scrapuitdaging wordt weer gesponsord door Hobby Resort!





1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...