maandag 1 juli 2019

Het juiste moment...

Vandaag gaat de nieuwe AGDUitdaging072019 van start. Deze uitdaging werken we met een techniek, die je mag toepassen op je project.

Distress je randen!

Deze techniek kun je op heel veel manieren toepassen. je kunt met inkt en een sponsje of met een blending tool je randen een kleurtje geven of met een paper distresser je randjes ruw maken. Zo zullen er nog wel meer manieren zijn.


Ik heb een stempel gebruikt om de randjes van mijn kaartje te bewerken. In de Stempelset "Anna Gretha's Knuffels" zit een stempel van Anna Gretha. Met een plukje van haar haar, heb ik de randjes van het kaartje bewerkt. Eigenlijk kun je met heel veel stempels, die je hebt, wel een klein accentje toevoegen op de randjes van je kaart. Probeer het maar eens en je zult zien hoe leuk het effect is.


Gebruikte materialen

      

Er staan op de Inspiratieblog van Anna Gretha design nog een aantal leuke voorbeelden van de andere designers. Daar kun je ook nog wat meer inspiratie vinden.

Misschien heb jij wel een eigen manier om je randen te distressen. Doe dan gezellig met ons mee en deel je project in de Creatief met Anna Gretha design facebookgroep! Ik ben heel benieuwd hoe jij deze techniek verwerkt op je project.

Leuk dat je mijn blog hebt bezocht. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren. 
Een hele fijne zonnige maandag!

Knutsel-groetjes,
Minke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...