maandag 6 mei 2019

Ma-De Liefste...

Vandaag gaat de nieuwe #AGDUitdaging052019 van start. Het thema van de uitdaging is "Moederdag" en maak voor je project je eigen achtergrond/designpapier.


Ik heb 2 leuke Moederdag cadeaudoosjes gemaakt. Op het cardstock, waarvan ik de doosjes eerst heb uitgestanst, heb ik bloemetjes gestempeld uit de Bloemen Stempelset. Van dat zelfde bloemetje, heb ik 2 bloemetjes uitgestanst, waar ik de madeliefjes van heb gemaakt. Van een ander bloemenhart stempeltje, heb ik een licht afdrukje gemaakt en deze met een rondjesspons uitgeposnst.  


De tekst "Ma-De Liefste" heb ik met de Alfabet Stempelset op 2 uitgestanste banners gestempeld. Nog een stukje jute touw om de doosjes gewikkeld en ze zijn klaar om met een kleine attentie gevuld te worden!



Gebruikte materialen AGD:

         

----------------------------------------------------------------------------------

Lianne


Ik begon met het maken van een mandala. Dat was eerst wat ik wilde maken, als achtergrond. Met bijna alle Stempelproducten van Anna Gretha design. Uiteindelijk heb ik de mandala in 4en opengesneden en over een paars vel geplakt en Moederdag erop gestempeld. Toen maakte ik er een soort grote envelop van en heb ik er een grote Moederdag kaart in gemaakt. Daarop een witte kaart met Fijne Moederdag erop. Ook zitten er bloemen op die ik heb gestempeld met de nieuwe inkt. Daarna heb ik deze uitgestanst en opgeplakt met tape.


Gebruikte materialen AGD:


Wil je nog meer leuke inspirerende projecten zien van de andere designers van Anna Gretha design, neem dan een kijkje op de AGD Inspiratieblog!

Leuk dat je even langs bent geweest om onze Moederdag projecten te bekijken. Haal er je inspiratie uit en doe gezellig met onze Uitdaging mee!

Een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Knutsel-groetjes,

Lianne en Minke




2 opmerkingen:

  1. Hoi Minke, wat een leuk idee om de challenge op deze manier te gebruiken. Gezellig in zonnig geel.
    Lianne wat een mooie uitwerking, daar heb je best veel werk aan gehad?
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige blogpost van jullie en de doosjes met de mooie bloemen zijn erg leuk.
    Ook de moederdag kaart van Lianne vind is super gaaf.
    Lieve groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...