maandag 1 april 2019

Pluk de dag... Uitdaging AGD!

Vandaag gaat op de AGD Inspiratieblog de nieuwe maand uitdaging van start! Een uitdaging met heel veel Bloemen! 

"Het thema van de uitdaging is Voorjaar!"


Door de Bloemen stempels in combinatie met de Bloemen stansen te gebruiken kun je, met de maskeer techniek, hele mooie effecten creëren op de achtergrond van je project. Deze techniek wilde ik uitproberen, wat me ook aardig is gelukt!

Met de vrijdag-tip van de week, op de AGD Inspiratieblog, zal ik jullie laten zien hoe ik deze techniek op mijn kaart heb verwerkt!

Gebruikte materialen:

         

De andere designers van AGD hebben ook hele mooie inspirerende voorjaarsprojecten gemaakt. dus kijk ook even op de AGD Inspiratieblog en laat je inspireren!

Leuk dat je even langs bent geweest op mijn blog. 
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om met onze uitdaging mee te doen. 

Tot een volgende keer!

Knutsel-groet,
Minke










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...