donderdag 14 februari 2019

Een Valentijnshart vol Knuffels...

Vandaag op Valentijnsdag heb ik voor de Inspiratieblog van Anna Gretha design een mooie Valentijnskaart gemaakt. Een Valentijnshart vol Knuffels, met liefde gemaakt, voor iemand die een speciaal plekje heeft in mijn hart! Mijn lieve moedertje, zij zal hier vast heel erg blij mee zijn!


Ik heb deze kaart gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo, Het hart heb ik met de Knuffel Embosmal van Anna Gretha design geĆ«mbossed. De letters Knuffel heb ik heel lichtjes bewerkt met Metallic Gilding 
Polish "Enchanted Gold"



Het staande hart heb ik verder mooi versierd met een paar gestanste takjes en bloemen, een stukje lint en een plukje naaigaren. De Knuffel tekst is verwerkt op een sierlijk gestanste cirkel. 


Op het liggende hart heb ik heel lichtje de cirkel stempel en het hartje uit de Anna Gretha's Knuffels stempelset verwerkt.
------------------------------------------------------------
Gebruikte materialen:

 Anna Gretha design

       



Fijn dat je even langs bent geweest om mijn post weer te lezen. 

Een hele fijne Valentijnsdag, tot een volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...